گروه حوادث: مرد مسلح پس از اینکه در پوشش خریدار وارد مغازه فروش اسکیت شد، مردم را به رگبار بست و با شلیک یک گلوله دست به‌خودکشی زد.

در جریان این تیراندازی، علاوه بر مرد تیرانداز 2نفر دیگر کشته و 5نفر نیز مجروح شدند.این حادثه حدود ساعت 11:30شنبه به وقت محلی و در یک مرکز خرید شلوغ در حومه شهر بالتیمور رخ داد. تنها 2دقیقه بعد از حادثه، مأموران پلیس وارد این مرکز تجاری شدند و در آنجا با اجساد 3نفر و پیکر مجروح 5نفر دیگر روبه‌رو شدند.

شاهدان گفتند زمانی که در حال خرید بوده‌اند، با شنیدن صدای تیراندازی که از یک مغازه فروش اسکیت به گوش می‌رسید شوکه شده و همزمان عده‌ای از فروشندگان و مشتریان را دیده بودند که داخل مغازه جیغ می‌کشیدند. آنها مدعی شدند که در مغازه بسته بود و آنها فقط صدای شلیک گلوله و فریاد کسانی را می‌شنیدند که داخل مغازه گرفتار شده بودند.به گزارش آسوشیتدپرس، رئیس پلیس بالتیمور گفت: مرد تیرانداز 8 تا 10گلوله شلیک کرده و یکی از گلوله‌ها به‌خودش اصابت کرده و باعث مرگش شده است. وی با اشاره به اینکه در ابتدا تصور می‌شد که این مرد مواد منفجره نیز همراهش داشته است، افزود:

مأموران هنگام ورود به ساختمان مرکز تجاری از سگ‌هایی استفاده کردند که می‌توانستند مواد منفجره را ردیابی کنند و به همین دلیل بود که بررسی‌ها پلیسی در محل حادثه طول کشید اما در نهایت مشخص شد که مرد تیرانداز تنها بوده و هیچ همدستی نداشته است. بنابر‌این گزارش سلاح و مهمات به‌کار رفته در این تیراندازی در نزدیکی جسد فرد مظنون پیدا شد، گفته می‌شود قربانیان این حادثه زن و مردی بودند که هر دو در مغازه فروش اسکیت کار می‌کردند.

به گفته پلیس هنوز انگیزه این مرد از تیراندازی مرگبار مشخص نشده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. این در حالی است که منابع بیمارستانی نیز اعلام کردند که تنها یکی از مجروحان صدمه جدی دیده و بقیه در شرایط بهتری به‌سرمی‌برند.

کد خبر 247264
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز