گروه حوادث: ۲ مرد جنایتکار که در جریان ۲ پرونده مختلف دست به قتل ۲ نفر در ایالت میسوری و فلوریدا زده بودند، با تزریق سم اعدام شدند.

executed

نخستین محکوم به مرگ یک مرد سیاهپوست بود که در زندانی در ایالت میسوری اعدام شد. این مرد 47 ساله که مایکل آنتونی تیلر نام داشت در سال 1989، یک دانش‌آموز دبیرستانی را از مدرسه‌اش ربود، به او تجاوز کرد و سپس وی را به قتل رساند. مقامات ایالت میسوری روز چهارشنبه این مرد را با استفاده از تزریق مواد سمی اعدام کردند.

دومین محکوم به مرگ مرد 48 ساله ای به نام پل آگوستوس هاول بود که صبح پنجشنبه در زندان فلوریدا اعدام شد. این مرد متهم بود که در سال 1992 با استفاده از بمبی که در خانه اش ساخته بود، دست به قتل یک مرد زده بود. این مرد مواد منفجره را در یک ماکروفر جاسازی کرد و با پرداخت 200 دلار به مرد دیگری از او خواست که بسته حاوی ماکروفر را به مردی به نام فولفورد برساند. مرد جوان نیز بسته را به دست قربانی رساند و او به محض باز کردن در بسته، در انفجاری شدید، جان باخت. با دستگیری پل، وی از سوی دادگاه به اعدام محکوم شد که این حکم صبح پنجشنبه به وقت محلی در زندان فلوریدا به اجرا درآمد.

کد خبر 251291
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز