همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه وزارت بهداشت لیست پزشکانی که از طریق پدیده زیرمیزی از بیماران مبالغ گزافی دریافت می‌کنند به مجلس ارائه کرده است، گفت: قطعا با این موضوع برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

شهریاری نماینده مجلس

حسینعلی شهریاری با بیان این مطلب در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: با توجه به اینکه سازمان تعزیرات حکومتی نیز وجود دارد این پرونده‌ها از طریق این موضوع مورد رسیدگی قرار گرفته و با خاطیان برخورد جدی می‌شود.

وی افزود: همچنین از سازمان مالیاتی انتظار می‌رود که با شناسایی این افراد نسبت به ضبط اموالی که از این طریق به دست می‌آورند، اقدام کند؛ زیرا بسیاری از این افراد پول‌های کلانی را از بیماران دریافت می‌کنند و متاسفانه هیچگونه نظارتی بر این موضوع وجود ندارد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سازمان مالیاتی و سازمان تعزیرات حکومتی دو مرجعی هستند که می‌توانند نسبت به این موضوع ورود کرده و رسیدگی کنند.

شهریاری با تاکید بر اینکه لیست ارائه شده اسامی چهارده نفر از دانه درشت‌های پدیده زیرمیزی است، گفت: وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی روز سه‌شنبه با حضور در جلسه کمیسیون نسبت به این موضوع گزارش می‌دهد.

کد خبر 247084
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز