همشهری آنلاین: لیگ برتر بسکتبال ایران با انجام شش دیدار هفته هفدهم خود را پشت سر گذاشت و در این هفته تمامی تیم‌های میهمان به استثنای استقلال زرین قشم با شکست میزبانان خود به خانه بازگشتند.

basketball

دیدار اول این هفته بین تیم‌های نیروی زمینی و صنایع پتروشیمی ماهشهر در سالن آزادی تهران برگزار شد که با نتیجه 51-74 به سود صنایع ماهشهر خاتمه یافت.

تیم مهرام تهران در اصفهان به دیدار ذوب آهن رفت که نتیجه تلاش فینالیست‌های لیگ 1390 بسکتبال ایران با حساب 71-79 به نفع مهرام به پایان رسید. فولاد ماهان، دیگر تیم استان اصفهان در زنجان موفق شد در دیداری نزدیک تیم همیاری را همانند دور رفت مغلوب نماید و به دهمین پیروزی خود در مسابقات برسد.

تیم پتروشیمی بندر امام تنها میزبان پیروز این هفته بود که موفق شد تیم استقلال زرین قشم را با نتیجه 52-101 در ماهشهر شکست داده و با 34 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهد.

در قزوین تیم فولاد هفت الماس به مصاف دانشگاه آزاد رفت و علیرغم برتری در نیمه اول، در پایان با نتیجه 57-72 شکست خورد و در رده هشتم جدول قرار گرفت.

در آخرین بازی این هفته تیم افرا خلیج فارس و شهرداری گرگان برگزارکننده جدالی حساس و پایاپای بودند که در نهایت تیم شهرداری گرگان موفق شد 71-73 میزبان خود را شکست داده و به دو امتیاز حساس دست یابد.

در پایان هفته هفدهم، تیم پتروشیمی بندرامام، مهرام و دانشگاه آزاد مکان‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی را در در اختیار خود دارند و تیم‌های افرا خلیج فارس، شهرداری گرگان، استقلال زرین قشم و نیروی زمینی تهران تیم‌هایی هستند که برای رسیدن به مرحله پلی‌آف رقابتی سخت با یکدیگر دارند.

 

کد خبر 246973
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز