همشهری آنلاین: هفته شانزدهم لیگ برتر با شکست طلسم ناکامی استقلال زرین قشم همراه بود.

basketball

به جز سه دیداری که در تهران و گرگان برگزار شد، سایر دیدارهای این هفته با اختلاف بسیار کم به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، دانشگاه آزاد در اولین دیدار این هفته موفق شد تیم همیاری زنجان را با نتیجه 75 بر 69 در تهران شکست دهد و جایگاه خود را در رده سوم جدول حفظ نماید.

فولاد ماهان سپاهان در اصفهان میزبان تیم مهرام بود. اوشین ساهاکیان دراین دیدار نیز به دلیل مصدومیت نتوانست مهرام را همراهی کند. فولادی‌ها با استفاده از امتیاز میزبانی در لحظاتی از بازی از مهرام پیش افتادند اما در نهایت این دیدار نزدیک و دیدنی با نتیجه 65 بر 69 به سود مهرام به پایان رسید. مهرام در این دیدار به سختی توانست رده دوم جدول را در تصاحب خود نگه دارد.

صنایع پتروشیمی ماهشهر و افرا خلیج فارس در ماهشهر به مصاف هم رفتند. این دیدار نیز با نتیجه 67 بر 69 به سود تیم میزبان به پایان رسید. تیم افرا خلیج فارس که تا مرز پیروزی پیش رفت، در نهایت با یک پرتاب دو امتیازی مجبور به قبول شکست شد و از صعود به رده هشتم جدول بازی ماند.

تماشاگران بسکتبال دوست گرگانی در هفته شانزدهم لیگ برتر شاهد شکست سنگین تیم شهرداری مقابل ذوب آهن اصفهان بودند. نتیجه این دیدار که با امتیاز 77 بر 50 به پایان رسید، باعث سقوط یک پله‌ای شهرداری به رده یازدهم جدول شد.

استقلال زرین قشم و فولاد هفت الماس نیز بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند. فولاد هفت الماس در حالی که در بازی پا به پای استقلال پیش می‌رفت، در پایان کوارتر چهارم مغلوب میزبان خود شد. با کسب این پیروزی استقلال با دو پله صعود به رده دهم رسید.

در آخرین بازی هفته، تیم نیروی زمینی میزبان صدرنشین مسابقات، پتروشیمی بندر امام بود. سربازان نیروی زمینی در این دیدار بازی زیبایی از خود به نمایش گذاشتند و حریف دست و پا بسته‌ای برای مدعی عنوان قهرمانی نبودند، با این حال در نهایت با نتیجه 59 بر 88 بازی را واگذار کردند و به انتهای جدول رده‌بندی سقوط کردند.

 

کد خبر 246631
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز