همشهری آنلاین: هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر عصر روز پنجشنبه (۲۶ دی) با انجام شش دیدار برگزار گردید و در حساس‌ترین مسابقه دانشگاه آزاد موفق شد در سالن آزادی تهران مهرام را شکست دهد.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در اولین دیدار انجام شده در تهران دو تیم همشهری افرا و نیروی زمینی مقابل هم قرار گرفتند که تیم افرا حریف خود را 66-93 شکست داد.

دیدار دو تیم دانشگاه آزاد و مهرام تهران از ساعت 17 در حالی آغاز گردید که مهرام اوشین ساهاکیان، بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. دو تیم از همان ابتدا رقابت فشرده‌ای را آغاز نمودند. در حالی که کوارتر اول می‌رفت تا 17-16 به سود دانشگاه خاتمه یابد، توپ‌ربایی داورپناه نتیجه این کوارتر را 17-18 به سود مهرام عوض کرد. در کوارتر دوم بازی دقایق بسیاری با امتیاز مساوی پیگیری شد اما این تیم دانشگاه بود که نتیجه نیمه اول را 30-36 به سود خود خاتمه داد. با شروع کوارتر سوم تلاش دو تیم برای انجام تاکتیک‌های مورد نظر مربیان خود مضاعف گردید و صحنه‌های زیبایی برای تماشاگران حاضر در سالن خلق شد. در این کوارتر داور مسابقه در دو نوبت به نیمکت تیم دانشگاه آزاد تکنیکال فول داد. این کوارتر با نتیجه 50-52 به سود دانشگاه تمام شد و در ده دقیقه پایانی نیز تلاش تیم مهرام برای عوض کردن نتیجه ثمری نداشت و دانشگاه آزاد موفق شد برای اولین بار در تاریخ مسابقات لیگ، مهرام را مغلوب نماید. در این مسابقه محمد حسن‌زاده روز پرفروغی را برای تیم خود پشت سرگذاشت.

اصفهان در هفته پانزدهم لیگ میزبان دو مسابقه بود. در اولین دیدار ذوب آهن توانست صنایع پتروشیمی ماهشهر را شکست دهد و در دومین مسابقه تیم فولاد ماهان 55-81 شهرداری گرگان را از پیش رو برداشت. با کسب این دو پیروزی، نمایندگان اصفهان جایگاه چهارمی و پنجمی خود را در جدول مسابقات تثبیت کردند.

در زنجان تیم همیاری در حالی میزبان استقلال زرین قشم بود که بنا به حکم کمیته انضباطی مسابقات، بازی خود را بدون حضور تماشاگران برگزار کرد. این مسابقه که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود با نتیجه 65-71 به سود همیاری زنجان خاتمه یافت تا این تیم پس از چهار شکست پیاپی به دو امتیاز با ارزش دست یابد.

در بندر امام تیم پتروشیمی یک پیروزی پرگل دیگر را جشن گرفت و موفق شد تیم فولاد هفت الماس قزوین را با نتیجه 83-104 با شکست بدرقه نماید.

با انجام این شش بازی هفته پانزدهم لیگ برتر خاتمه یافت. پتروشیمی بندر امام با 30 امتیاز صدرنشین بدون شکست مسابقات است. تیم مهرام علیرغم شکست مقابل دانشگاه آزاد به لطف معدل گل بهتر در مکان دوم و دانشگاه در رده سوم قرار دارند.

هفته شانزدهم لیگ برتر روز دوشنبه 30 دی ماه پیگیری خواهد شد.

 

کد خبر 246217
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز