همشهری آنلاین: هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برگزاری شش دیدار به اتمام رسید و تیم‌های مهرام تهران، فولاد ماهان اصفهان، پتروشیمی بندر امام، ذوب آهن اصفهان، شهرداری گرگان و استقلال زرین قشم حریفان خود را مغلوب نمودند.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در اولین بازی برگزار شده، در تهران تیم‌های مهرام و افرا خلیج فارس به دیدار یکدیگر رفتند که تیم مهرام موفق شد حریف خود را با نتیجه 55-83 شکست دهد. فرید اصلانی و آرمان زنگنه با شاخص کارآمدی 23، موثرترین بازیکنان میدان بودند.

در اصفهان، تیم فولاد ماهان موفق شد با شکست فولاد هفت الماس قزوین، شکست مرحله رفت را جبران نماید و با 29 امتیاز کماکان در مکان پنجم جدول قرار داشته باشد. این بازی با نتیجه 53-72 به سود ماهان خاتمه یافت.

ماهشهری‌ها در این هفته شاهد دیدار دو تیم همشهری صنایع پتروشیمی ماهشهر و پتروشیمی بندر امام بودند. این دیدار که در سالن پر از تماشاچی بعثت انجام شد، در پایان با پیروزی 59-102 تیم پتروشیمی بندر امام همراه بود.

دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و نیروی زمینی تهران راس ساعت 16:00 به میزبانی گرگان آغاز شد و دو تیم برای کسب دو امتیاز حساس این مسابقه رقابت بسیار فشرده‌ای را به نمایش گذاشتند که حاصل آن نتیجه 57-65 برای تیم میزبان بود که مانند مسابقات گذشته حمایت پرشور تماشاگران خود را به همراه داشت. تیم نیروی زمینی تهران با این شکست 20 امتیازی شد و شهرداری گرگان به امتیاز 23 رسید.

در دومین بازی اصفهان تیم ذوب آهن میزبان همیاری زنجان بود. تیم همیاری که از هشت بازی آخر خود تنها صاحب یک پیروزی شده بود، آمده بود تا با شکست ذوب آهن به وضعیت خود در جدول سر و سامان دهد، ولی تلاش آنها در این هفته نیز نتیجه‌ای نداشت و بسکتبالیست‌های ذوب آهن موفق شدند تیم همیاری را با نتیجه 81-73 شکست دهند.


اما در آخرین بازی هفته، تیم استقلال زرین قشم دست به کار بزرگی زد و با شکست دانشگاه آزاد تهران شگفتی‌ساز شد. درخشش بازیکنان قشم به خصوص کولویچ، یار خارجی این تیم که موفق به کسب 33 امتیاز شد، تیم دانشگاه آزاد تهران را متحمل سومین شکست فصل کرد. دو تیم از همان ابتدا رقابت شانه به شانه‌ای داشتند و این حساسیت تا ثانیه‌های پایانی ادامه داشت تا در نهایت نتیجه 80-84 پیروزی تیم استقلال زرین قشم را رقم زد.


در پایان هفته هجدهم پتروشیمی همچنان بدون باخت پیشتاز مسابقات است. مهرام دوم است و دانشگاه آزاد علیرغم این شکست همچنان در مکان سوم قرار دارد.

هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه دهم بهمن با انچام شش دیدار پیگیری خواهد شد.

 

کد خبر 247516
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز