جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: نخستین رسانه اینترنتی موسیقی کشور با دریافت مجوز رسمی از دفتر امور موسیقی وزارت ارشاد فعالیت خود را برای نمایش اینترنتی کنسرت‌ها و بارگذاری آثار صوتی آغاز کرد.

به گزارش مهر فریبرز سفردوست مدیر موسسه شکوه موسیقی ایرانیان و مجری طرح این پروژه گفت: این رسانه اینترنتی که شنبه 28 دی ماه مجوز رسمی خود را از مرکز موسیقی وزارت ارشاد دریافت کرده است رسانه‌ای فراگیر برای نمایش و ارائه آثار شنیداری و تصویری حوزه موسیقی کشورمان اعم از کنسرت‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های اجرا شده در این بخش است که با رعایت قوانین مربوط به حقوق مولفین و مصنفین آثار موسیقایی برای مخاطبان ارائه می‌شود.

وی گفت: این رسانه اینرنتی که با نام «رسانه موسیقی ایرانیان» در فضای مجازی بارگذاری خواهد شد دربرگیرنده نمایش تمامی کنسرت‌های موسیقی درجه ممتاز، درجه دو و حتی درجه سه است که این فضا می تواند یکی از بهترین فرصت ها برای ارائه کارهای گروه‌های جوان و مستعد حوزه موسیقی ایرانی و پاپ باشد که تاکنون فرصت کمتری برای دیده شدن داشتند.

مدیر موسسه شکوه موسیقی ایرانیان خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی هایی که انجام گرفته کاربران این رسانه اینترنتی می توانند با پرداخت یک صدم قیمت این کنسرت ها و البته موافقتی که تولیدکنندگان آثار برای عرضه محصولاتشان اعلام می‌کنند، نسبت به دیدن آثار موسیقایی اقدام کنند. این فضا می‌تواند برای هنردوستانی که در شهرستان‌ها حضور دارند و یا استطاعت خرید بلیت حضوری کنسرت های موسیقی را ندارند عرصه خوبی باشد.

سفردوست درباره نحوه فروش و ارائه کنسرت های زنده در این رسانه اینرنتی بخش خصوصی تصریح کرد: به طور حتم برای اجراهای زنده اینترنتی کنسرت‌ها هم برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند موجب تقویت موسیقی باشد. این در حالی است که برای اجراها و کنسرت های قدیمی خوانندگان مطرح سالهای اخیر و کنسرت های مجازی با خوانندگان سه بعدی نیز برنامه‌های مختلفی داریم که به زودی در یک نشست خبری جزییات آن را اعلام می‌کنم.

وی در پایان تاکید کرد: تمام آثار ارائه شده در این فضای مجازی آثاری هستند که با مجوز تولیدکنندگان اثر و همچنین مجوز مرکز موسیقی وزارت ارشاد در سایت بارگذاری خواهد شد بنابراین تمامی کلیپ ها و آثار غیر مجازی که در خارج از کشور تولید می‌شوند در ردیف خدمات ارائه آثار ما قرار ندارند.

کد خبر 246940
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز