همشهری آنلاین: بر اساس جدیدترین احکام روسای دانشگاه‌ها، رئیس دانشگاه صنعتی شریف چهار تن از مدیران این دانشگاه را ابقا کرد و روسای دانشگاه‌های پیام‌نور و فردوسی مشهد نیز معاونان آموزشی این دو دانشگاه را تغییر دادند.

به گزارش پایگاه رسمی دانشگاه پیام‌نور، ابوالفضل فراهانی رئیس دانشگاه پیام‌نور طی حکمی دکتر محمدعلی کریمی را به سمت سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه منصوب کرد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور طی حکم دیگری دکتر امیر ملکی را به سمت سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و هماهنگی مراکز بین‌الملل این دانشگاه منصوب کرده است.

بر طبق گزارش پایگاه رسمی دانشگاه صنعتی شریف، رضا روستا آزاد رئیس دانشگاه صنعتی شریف نیز طی احکام جداگانه‌ای  دکتر محمدرضا محمدی را در سمت معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده مهندسی و علم مواد، دکتر محسن کاظمی‌نژاد را در سمت معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی و علم مواد، دکتر مجتبی موحدی را در سمت معاون آموزشی دانشکده مهندسی و علم مواد و دکتر اعظم ایرجی‌زاد را در سمت رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه صنعتی شریف ابقا کرد.

پایگاه رسمی دانشگاه فردوسی مشهد نیز نوشت: دکتر محمد کافی سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد طی حکمی دکتر محمدرضا هاشمی دانشیار گروه زبان انگلیسی دانشکده ادبیات وعلوم انسانی را به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه منصوب کرد.

محمدرضا هاشمی دارای سوابقی نظیر مدیریت دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه فردوسی مشهد، ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی و مدیریت گروه زبان انگلیسی دانشگاه فردوسی مشهد و همچنین رایزنی فرهنگی ایران در کشور بنگلادش است.

کد خبر 246781
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز