همشهری آنلاین: رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: طرح دختران راهیان نور، ایجاد واحد زنان در استان‌های مختلف کشور و تربیت راویان دفاع مقدس از جمله فعالیت‌های آینده سازمان است.

مریم مجتهدزاده

مریم مجتهدزاده رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در گفتگو با تسنیم از فعالیت‌های مورد نظر این سازمان و برنامه ریزی مربوط به آن گفت و افزود: اولویت کاری ما در سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در ارائه الگوی زندگی ایرانی اسلامی به جامعه است. و در این مسیر برنامه‌های مختلفی را پیگیری می‌کنیم.

مجتهدزاده در ادامه تصریح کرد: طرح دختران راهیان نور و ایجاد شبکه وسیع اجتماعی در این زمینه برای تمرکز دختران در موضوع راهیان نور، ایجاد واحد زنان در استان‌های مختلف کشور و تربیت راویان دفاع مقدس در حوزه زنان از جمله فعالیت‌های آینده سازمان است.

همچنین همکاری دو جانبه دستگاه‌های اجرایی متولی دفاع مقدس برای تشکیل دبیرخانه شورای همکاری و هماهنگی و گردآوری و تدوین رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه زنان دفاع مقدس نیز به زودی توسط سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس انجام خواهد شد.

کد خبر 246595
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز