همشهری آنلاین: وزیر راه و شهرسازی صبح شنبه ۲۸ دی در ایستگاه راه آهن مشهد، حضور یافت و از طرح‌های عمرانی راه آهن خراسان رضوی بازدید کرد.

عباس آخوندی

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، در ابتدای این بازدید، عباس آخوندی و هیأت همراه مورد استقبال مدیران اداره کل راه آهن خراسان قرار گرفته و در ادامه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، در جریان امور مربوط به خدمات رسانی به مسافران قرار گرفت.

آخوندی همچنین از قسمت‌های مختلف راه آهن مشهد همچون بخش ابنیه سنگین راه آهن، انبار توشه، محوطه حمل ونقل و بخش بازرگانی بازدید کرد.

وی همچنین از سالن داخلی ایستگاه، سکو ها و خطوط در حال احداث در آن بازدید و در جریان اجرای مراحل مختلف خطوط جدید قرار گرفت.

محمدهادی ضیایی مهر مدیرکل راه آهن خراسان رضوی نیز ضمن توضیح مشکلات و وضع موجود ایستگاه، مشخصات و ویژگی‌های محل پیشنهادی ترمینال شماره 2 راه آهن مشهد را نیز برای مقام عالی وزارت راه و شهرسازی تشریح کرد.

در این بازدید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، توسعه راه آهن مشهد و برقی کردن راه آهن تهران - مشهد را تحولی عظیم در اقتصاد و نوع نگرش مردم به سفر، سیاحت و گردشگری در استان دانست.

وی احداث راه آهن سرخس - زاهدان - چابهار را باعث اتصال کشورهای آسیای میانه به خلیج فارس از مسیری کوتاهتر خواند که خود یکی از طرح های مهم شرق کشور است.

کد خبر 246261
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز