همشهری آنلاین: سرپرست راهداری استان تهران از اجرای محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا پایان یکشنبه ۲۹ دی و یک طرفه شدن جاده‌های تهران - شمال خبر داد.

مجید صباغ زاده روز پنجشنبه 26 دی به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، افزایش مسافرت و حجم تردد خودروها، محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده است.

وی افزود: مسیر‌های خروجی و ورودی استان تهران و استان‌های همجوار نیز مشمول این محدودیت‌های ترافیکی می‌شود.

سرپرست راهداری استان تهران گفت: در محور کندوان تردد خودروها از ساعت 14:30 تا 24 روزهای جمعه و یکشنبه (27 و 29 دی) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 تا 24 از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد (دزین) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

صباغ زاده به محدودیت ترافیکی در محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد تمام خودروها از ساعت 13 تا 24 یکشنبه (29 دی) از رودهن (محدوده مشاء) به سمت آمل ممنوع است.

وی افزود: دراین مسیر، تردد خودروها از ساعت 15 تا 24 یکشنبه از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد بود.

سرپرست راهداری استان تهران یادآور شد: تردد تریلر، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است.

وی گفت: در محور فیروزکوه نیز تردد تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای جمعه و یکشنبه (27 و 29 دی) از محور تهران به قائم شهر و بالعکس در جاده دماوند ممنوع است.

صباع زاده با تاکید بر ممنوعیت تردد تریلرها در محور هراز افزود: تردد کامیون و کامیونت‌ها از ساعت 6 تا 24 از پنجشنبه تا یکشنبه (29 دی) در این محور ممنوع خواهد بود.

وی به رانندگانی که قصد تردد در محورهای برفگیر کشور را دارند توصیه کرد زنجیر چرخ، لباس گرم و مواد غذایی همراه داشته باشند و از سالم بودن سیستم گرمایشی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

کد خبر 246119
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز