همشهری آنلاین: رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از آغاز اجرای محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در راه‌های استان خبر داد.

پلیس راهور

سرهنگ جعفر محمدنژاد  دوم بهمن به خبرنگار ایرنا گفت: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 12 امروز آغاز شده و تا ساعت 24 جمعه چهارم بهمن ماه ادامه دارد.

وی افزود: بر این اساس، تردد موتورسیکلت از ساعت 12،30 دقیقه امروز تا ساعت 24 جمعه از محورهای کندوان (کرج - چالوس)، هراز و فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

محمدنژاد با اشاره به ادامه ممنوعیت تردد تریلی و کامیون از محور کرج - چالوس، ادامه داد: تردد انواع وسائط نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا یک بامداد شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 دقیقه جمعه تا ساعت 24 همان روز از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

محمدنژاد گفت: تردد تمام کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه دوم بهمن ماه و از ساعت شش صبح تا 24 روز پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد تریلی به استثنای تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش صبح تا ساعت 24 روز جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: اکنون ترافیک در محورهای کندوان (کرج، چالوس)، هراز، فیروزکوه و کیاسر به سمت ساری در حوزه استحفاظی پلیس راه استان عادی و روان و شرایط جوی نیمه ابری و صاف است.

وی افزود: مرکز کنتزل ترافیک فرماندهی پلیس راه مازندران با شماره تلفن‌های 2182934 و 2182920 و پیش شماره 0151 ساری، به طور شبانه روزی پاسخگو است.

حدود 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان مازندران وجود دارد.

کد خبر 246786
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز