همشهری آنلاین: هفته چهاردهم لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور با پیروزی دانشگاه آزاد مقابل شهرداری گرگان آغاز شد و با شکست نیروی زمینی مقابل ذوب آهن به پایان رسید.

basketball

به گزارش ررابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در این هفته تیم دانشگاه آزاد تهران میزبان تیم شهرداری گرگان بود. در نیمه اول تیم شهرداری گرگان با ارائه یک بازی خوب با نتیجه 31-21 از حریف خود پیش افتاد ولی با شروع نیمه دوم تیم دانشگاه آزاد با سرعت بخشیدن به حملات و دفاع بهتر موفق شد ضمن جبران اختلاف امتیاز، نتیجه بازی را در پایان به نفع خود خاتمه داده و با نتیجه 49-60 تیم شهرداری را شکست دهد.

در قزوین تیم فولاد هفت الماس این شهر دست به کار بزرگی زد و موفق شد تیم همیاری زنجان را با نتیجه 60-63 شکست دهد و با دو پله صعود خود را به رده ششم جدول برساند.

در قشم تیم استقلال زرین با وجود ارائه یک بازی خوب و تلاش زیاد نتوانست مانع برتری تیم مهرام تهران گردد و بازی را با نتیجه 72-79 به حریف قدرتمند خود واگذار نمود.

در تهران تیم پتروشیمی بندر امام، مدافع عنوان قهرمانی موفق شد در یک بازی برتر تیم جوان افرا خلیج فارس را با نتیجه 56-98 شکست دهد و به چهاردهمین پیروزی پیاپی خود دست یابد.

در ماهشهر تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر رو در روی تیم فولاد ماهان اصفهان قرار گرفت که در پایان این تیم ماهان بود که توانست میزبان خود را شکست دهد و با دو امتیاز ارزشمند به خانه باز گردد. این دیدار با نتیجه 68-73 به سود فولاد ماهان خاتمه یافت.

آخربن بازی این هفته بین تیم‌های نیروی زمینی تهران و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی برگزار شد. در این دیدار تیم ذوب آهن با برتری مقابل میزبان خود موفق شد این دیدار خارج از خانه را با نتیجه 49-74 به سود خود به پایان ببرد.

در پایان هفته چهاردهم تیم پتروشیمی بندر امام با 28 امتیاز همچنان صدرنشین مسابقات است و مهرام و دانشگاه آزاد با 27 و 26 امتیاز در مکان‌های بعدی قرار دارند.

لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه (26 دی) با انجام شش بازی دیگر پیگیری خواهد شد.

 

کد خبر 245871
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز