مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۷:۰۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: احمد نوریان با حکم شهردار تهران ،به عنوان سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منصوب شد.

به گزارش سما ( روابط عمومی شهرداری تهران) در حکم سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آمده است: با توجه به حسن سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت شما را به عنوان سر پرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منصوب می‌کنم.

در حکم شهردار تهران خطاب به احمدنوریان تصریح شده است: تهران را باید در چشم انداز، یک شهر پایدار ساماندهی و برای توسعه ظرفیت‌های کالبدی - فضایی و توانمندی‌های کارکردی آن در سه محور اصلی دید. دو محور عمده آن تلاش برای ارتقای تربیت و تعلیم (با سه گام معروف‌سازی ارزش‌ها و منکر معرفی کردن ناهنجاری‌ها، توسعه ظرفیت‌های لازم برای تبادل سرمایه های معنوی، فرهنگی و اجتماعی و ارتقای سرمایه اجتماعی شهر، تلاش با تمام توان برای کاهش آسیب‌های فرهنگی - اجتماعی) و تلاش و برنامه‌ریزی برای فراغت و استراحت (با دوگام تامین فرصت‌ها و امکانات برای سکونت و آسایش، ارتقای سطح آرامش، نشاط و شادابی و آسایش در زندگی مردم) است که در هر دو آنها لباس فاخر هنر کار را ماندگار و دلپذیر و روح نواز و مطلوب خالق و خلق خدا می کند. چراکه هنر هم افق های جدیدی را می‌گشاید و هم عرصه‌های ناشدنی و نادیدنی را فتح می کند و هم زبان حال مخاطب و بیان ناگفته هایی است که هنرمند به قلم و تصویر و نقش و نما می کشاند و هنرمندانه از درون ما حکایت و محاکات می کند.این هنر وقتی انسانی والهی باشد و به ارزش های انقلابی متعهد باشد دوران ساز است.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: برای ارتقا و تعالی فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی و هنری شهر تهران لازم است هماهنگی، سازماندهی، هدایت و بسیج منابع وامکانات واحدهای فرهنگی و اجتماعی و هنری شهرداری تهران برای نیل به اهداف تعییین شده در بخش‌های مختلف به گونه ای صورت گیرد که ارزش‌های اسلامی و انقلابی در همه سطوح جلوه‌گر باشد.

در ادامه این حکم آمده است: مجموعه بخش‌های فرهنگی اجتماعی و هنری شهرداری تهران نیاز به یک نگاه جدید، تحول گرا، کارآفرین و خلاق دارد که با تجربیات علمی وعملی جنابعالی دستیابی به آن دور از تصور نیست.

شهردار تهران در پایان حکم انتصاب سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تاکید کرده است: انتظار دارم با به کارگیری تمام تلاش و توان فکری خود، موج جدیدی از روحیه جهادی را در همه واحدهای فرهنگی اجتماعی و هنری شهرداری تهران ایجاد نمایید تا هرروز شاهد تحول جدیدی در این بخش باشیم و این امر آثار شایسته و بایسته خود را در اداره شهرو ارتقای "سطح زندگی "مردم شریف شهر تهران و" توسعه پایدار شهر" در همه ابعاد آن نمایان سازد.

کد خبر 24570

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز