شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۶:۰۱
۰ نفر

هیأت انتخاب سی و دومین جشنواره تئاتر فجر ۴نمایش دیگر را برای حضور در بخش جشنواره جشنواره‌ها معرفی کرد.

جشنواره تئاتر فجر

به گزارش روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر، بی‌چیز به کارگردانی مهدی فرشیدی‌سپهر، مضحکه دزدها به کارگردانی هادی عامل، مم و زین به کارگردانی تینو صالحی و فورتی به کارگردانی احسان شایان‌فرد در بخش جشنواره جشنواره‌ها حضور می‌یابند تا مجموع نمایش‌های این بخش به 16برسد. بی‌چیز از بین نمایش‌های برگزیده جشنواره بیستم تئاتر کودک و نوجوان در این بخش پذیرفته شده و فورتی از برگزیدگان شانزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران به شمار می‌رود. پیش از این حضور 12نمایش از جشنواره تئاتر ماه، تئاتر دانشگاهی، تئاتر مقاومت، مهر کاشان، تئاتر تکنفره و نمایش‌های آیینی سنتی برای حضور در بخش جشنواره جشنواره‌ها قطعی شده بود.

هیأت انتخاب بخش مهمان جشنواره تئاتر فجر 13نمایش را برای حضور در بزرگ‌ترین رویداد تئاتری ایران معرفی کرد. آثار راه‌یافته به این بخش عبارتند از: آرش‌ساد محمد رحمانیان، باغبان مرگ نوشته محمد چرمشیر به کارگردانی آروند دشت‌آرای، طلسم صبح گل‌قطب‌الدین صادقی، همو ریواس یاسر خاسب، زندگی انسان نوشته نیکلای آندریف به کارگردانی مسعود دلخواه، مرگ تصادفی یک آنارشیست نوشته داریو فو به کارگردانی مصطفی عبداللهی، اپرای عروسکی لیلی و مجنون به کارگردانی بهروز غریب‌پور، معمای مطربان پریشان نوشته یاسین حجازی به کارگردانی کورش زارعی، ازدواج اجباری نوشته مولیر به کارگردانی داریوش مودبیان، ننه‌دلاور نوشته برتولت برشت به کارگردانی زهرا خیالی صبری، مکبث نوشته ویلیام شکسپیر به کارگردانی شهاب آگاهی، آش سرخ پشت پا نوشته خسرو امیری به کارگردانی بیژن مرادی و خون و گل سرخ بهزاد فراهانی.

فهرست نمایش‌های بخش چشـــم‌انداز سی و دومین جشنواره تئاتر فجر با معرفی یک نمایش دیگر تکمیل شد. بر این اساس، هیأت انتخاب نمایش من تمامی مردگان بودم نوشته رئوف دشتی و علی حاتمی‌نژاد به کارگردانی عبدالله برجسته از مشهد را برای حضور در این بخش معرفی کرد تا تعداد آثار راه‌یافته به بخش چشم‌انداز به 13اثر برسد. 15نمایش از شهرهای قم، اصفهان، خمین، اراک، دهلران، تبریز، خرم‌آباد، بجنورد، ارومیه، خرمشهر، مشهد، یاسوج، کرمانشاه، کرمان و رودان به‌عنوان نمایش‌های برگزیده جشنواره تئاتر مناطق به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

 

کد خبر 245379

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز