همشهری آنلاین: رئیس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال از پایان یافتن مراحل قضایی رسیدگی به پرونده‌ محسن قهرمانی خبر داد و گفت: مردم و رسانه‌ها از فردا (شنبه ۲۱دی ) منتظر اعلام رای این پرونده‌ باشند.

حسن‌زاده کمیته انضباطی

به گزارش ایسنا، اسماعیل حسن‌زاده در مورد زمان اعلام رای پرونده‌ محسن قهرمانی گفت: تمام رسیدگی‌های قضایی درباره این پرونده‌ تمام شده و از فردا صبح (شنبه 21 دی) همه می‌توانند منتظر اعلام رای کمیته‌ انضباطی باشند.

وی افزود: این پرونده‌ که حدود 15- 16 نفر در آن دخیل بودند حدود دو ماه در ستاد رسیدگی به تخلفات اخلاق حرفه‌ای مورد بررسی و تحقیق قرار گرفت. این پرونده‌ بیست و هفتم آبان به کمیته‌ انضباطی آمد و از آن زمان تاکنون هم در این کمیته‌ مورد تحقیق قرار گفت. به هر حال بخشی از تحقیقات در جریان رسیدگی و بخشی هم مربوط به فضای بیرون از آن بود. همینطور همکارانمان در وزارت ورزش و جوانان هم تحقیقات دیگری را داشتند که نهایتا پای افراد جدیدی هم به پرونده‌ باز شد. بنابراین باید کاملا با حوصله کار را انجام می دادیم.

وی درباره این که پیش از این گفته شده بود دوشنبه یا سه شنبه هفته‌ گذشته رای اعلام می‌شود، اظهار کرد: دلیل این که مسئولان فدراسیون در گذشته اعلام کرده بودند دوشنبه یا سه شنبه هفته‌ پیش رای اعلام می‌شود این بود که کار رسیدگی‌های قضایی پرونده‌ تمام شده بود و ما در آستانه صدور رای قرار داشتیم، اما نباید فراموش کنیم که باید رای را هم با حوصله صادر می‌کردیم. در حال حاضر با قاطعیت می گویم تمام مراحل قضایی این پرونده‌ تمام شده و از صبح فردا رسانه‌ها و علاقمندان به فوتبال می‌توانند منتظر رای باشند. تنها سیر اداری اعلام و ابلاغ رای مانده که این هم زمان زیادی به طول نمی‌انجامد.

اسماعیل حسن زاده با وجود انتقادهای شدیدی که به عملکرد صدا و سیما داشت و برای ضرغامی، رئیس این سازمان هم ابراز تاسف می‌کرد، این صحبت‌ها را در برنامه تلویزیونی «ورزش و مردم» انجام داد.

کد خبر 245318
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز