گروه شهری: مراسم تکریم و معارفه شهرداران مناطق ۱۳ و ۱۸ با حضور مسئولان شهری، ائمه جماعات و شورایاران پایتخت برگزار شد.

هادی ذاکری که حکم شهرداری منطقه13 را از شهردار پایتخت دریافت کرد، سابقه فعالیت در حوزه ارتباط شورایاران و شهرداری پایتخت را داشته است. وحید نوروزی شهردار جدید منطقه18 نیز پیش از این معاون اجرایی معاونت ترافیک شهرداری تهران بوده است.
شهردار تهران در مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه13، جوانگرایی را یکی از موقعیت‌های طلایی برای هر جامعه و کشوری دانست که در ایران به واسطه حضور بخش قابل توجهی از جمعیت آن بین سنین 15 تا 65 سال مصداق کامل دارد.

محمدباقر قالیباف با یادآوری روزهای دی‌ماه 1357که یادآور روزهای بسیار پرفراز و نشیب و به‌یاد ماندنی انقلاب اسلامی در سال57 و خصوصا روز قیام مردم قم در 19دی است، به نقش کلیدی جوانان در دوران انقلاب و دفاع‌مقدس اشاره کرد که در فرازونشیب‌ها و وقایع تاریخی انقلاب نقش کلیدی و اساسی داشته‌اند.

محمد باقر قالیباف در مراسم معارفه شهردار جدید منطقه 18 اظهار داشت: امروز در انقلاب اسلامی باید تلاش کنیم تا شعارها تحقق پیدا کند، همچنین باید توجه داشت که امروز تنها شعار کافی نیست و نباید به تنهایی به سر دادن شعار اکتفا کنیم.
شهردار تهران با بیان اینکه امروز به کار و عمل مضاعف و حرکت مجاهدانه نیازمندیم، تصریح کرد: اگر قصد، قصد قربت باشد و روحیه نیز روحیه جهادی باشد، هر عملی که انجام دهیم در واقع آن عمل انقلابی است؛ امروز کشور ما نیازمند این روحیه است و در هر کجا و مسئولیتی که قرار داریم باید به این روحیه جهادی توجه داشته باشیم.

کد خبر 245225

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز