همشهری آنلاینک رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که مسئولان فلسطینی تنها درصورت آزادسازی تمام اسیران فلسطینی از زندانی‌های رژیم صهیونیستی، توافق نهایی با طرف اسرائیلی را امضا خواهند کرد.

فلسطین

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنرانی خود در مقر تشکیلات خودگردان در رام‌الله در دیدار با 18 اسیر فلسطینی که مسئولان اسرائیلی آنها را آزاد کرده‌اند، تصریح کرد: منطقه دره اردن در کرانه باختری خط قرمزی است که نمی‌توان به آن کوچکترین تجاوزی کرد.

پیشتر کمیته وزارتی رژیم صهیونیستی با پیوستن منطقه دره اردن به اراضی اشغالی موافقت کرد.

عباس در سخنرانی خود خاطر نشان کرد: این روز شادی همه ما است. شادی خانواده‌های اسیران قهرمان فلسطینی است که نور آزادی را دیدند تا آزاد زندگی کنند.

وی با تبریک به اسیران آزاد شده، عنوان داشت: ما به شما وعده می‌دهیم که این بار آخری نباشد که اسیرن از زندان‌های اسرائیل آزاد می‌شوند و مراحل بعدی نیز وجود داشته باشد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: همانطور که ما به شما وعده داده بودیم، 104 اسیری که در خصوص آزادی آنها توافق شده است، همگی آزاد خواهند شد و به خانه‌هایشان باز خواهند گشت. این وعده ما به شما بوده است و از خدا می‌خواهیم که ما را برای تحقق آن کمک کند.

محمود عباس خاطر نشان کرد: من سال جدید میلادی را به شما تبریک می‌گویم و امیدواریم که بزودی این مناسبات را در کشور خودمان فلسطین برگزار کنیم که پایتخت آن قدس باشد و پرچم ما از بالای کلیساها و مساجد قدس برافراشته شود.

وی به اسیران فلسطینی وعده داد که تنها در این صورت توافق نهایی با رژیم صهیونیستی منعقد خواهد شد که تمام اسیران در خانه‌هایشان باشند.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین تصریح کرد: من اینجا اعلام می‌کنم که مسئولان اسرائیلی در آزادسازی این قهرمانان، 24 ساعت تاخیر کردند و ما این امر را نمی‌پذیریم.

کد خبر 244286
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز