همشهری‌آنلاین: یکی از اعضای شاخص ارکستری که قرار است با علیرضا قربانی در روزهای ۲۶ و ۲۷ دی‌ماه در برج میلاد به صحنه برود از ویژگی‌های این کنسرت گفت.

کنسرت قربانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی کنسرت علیرضا قربانی آثار خوانده شده از سوی علیرضا قربانی با همراهی پویا سرایی و با آثاری از فرهاد فخرالدینی، فردین خلعتبری و مهیار علیزاده در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

پویا سرایی نوازنده مطرح سنتور با اعلام این خبر، گفت: «این روزها مشغول تمرین با ارکستر بزرگ اشتیاق برای اجرای کنسرت‌هایی در دی‌ماه سال جاری هستم. این ارکستر 26 و 27 دی ماه سال جاری در تهران با خوانندگی علیرضا قربانی به روی صحنه خواهد رفت، همچنین مایستر ارکستر این کنسرت هم سامان صمیمی است.»

وی افزود : «در این کنسرت، آثار ارزنده‌ای از آهنگسازانی مثل فردین خلعتبری و مهیار علیزاده اجرا خواهد شد، این آثار از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در زمان انتشارشان، همواره جزو بهترین آثار در نوع خود بوده‌اند. به علاوه همه این آثار از معروفترین و ماندگارترین آثار علیرضا قربانی است.»

پویا سرایی همچنین اشاره کرد: «هارمونی، بافت، ارکستراسیون این آثار، در زمان خود بدیع و ارزشمند بوده است. این آهنگسازان شعر را نیز خوب می‌شناسند و هر چند که هر کدام از این آهنگسازان در نگرش خود به این مقولات، رویکردهای متفاوتی داشته اند. اما همه در نوع خود قابل ستایش و شنیدنی هستند.»

این نوازنده که هم اینک در مقطع دکتری هنر تحصیل می‌کند در پایان خاطرنشان کرد: «در این کنسرت علاوه بر علیرضا قربانی و سامان صمیمی و بنده به عنوان سولیست سنتور، بهنام ابوالقاسم پور نیز به عنوان سولیست پیانو و ذکریا یوسفی (نوازنده پرکاشن) ارکستر را همراهی خواهند کرد.»

شایان ذکر است که کنسرت آثار خاطره‌انگیر علیرضا قربانی، 26 و 27 دی ماه سال جاری ( هر شب در دو سانس) در سالن همایشهای برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 244157
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز