همشهری آنلاین: نسخه ۲۰۱۱ کتاب «حس برند» در حوزه بازاریابی و تبلیغات به قلم مارتین لیندستروم با ترجمه حسن بنانج وارد بازار نشر شد.

روی جلد کتاب

به گزارش همشهری آنلاین، مجله تایم لیندستروم را یکی از صد فرد برتر تاثیرگذار دنیا معرفی کرده است. او به بسیاری از شرکت‌ها و برندهای معروف دنیا مشاوره داده و روش برندسازی و فروش آنها را متحول کرده است.

لیندستروم در کتاب برندسازی حسی این روش را واکاوی و تشریح می‌کند. بر اساس این روش می‌توان میان یک برند و مشتری رابطه‌ای عمیق و همیشگی مبتنی بروفاداری برقرار کرد به گونه‌ای که تبلیغات سایر رقبا نتواند خللی در این رابطه ایجاد کند.

در این کتاب رازهایی که می‌توان به کمک آنها همه اجزای برند را به اوج رساند و برندی متمایز ساخت، معرفی می‌شوند.

لیندستروم نسخه اول کتاب حس برند را با حجمی بیشتر در سال 2004 منتشر کرد و سپس در سال 2011 ویراست جدید آن را با حجمی کمتر، اما با مثال‌هایی جدیدتر وارد بازار نشر کرد.

علاقه‌مندان برای تهیه‌ کتاب حس برند می‌توانند با شماره تلفن‌های 88348720 (021) و 88348823 (021) انتشارات ایده تماس بگیرند و یا از طریق سایت اینترنتی این انتشارات به نشانی www.ideapublication.ir اقدام کنند.

کد خبر 243909

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار