چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۴
۰ نفر

عزیز شاه‌محمدی: اسلام و مسلمانان روزهای سخت و حساسی ‌را می‌گذرانند. دشمن صهیونیستی در فلسطین و آمریکا و انگلیس اشغالگر در عراق و افغانستان جان و مال مسلمانان را هدف قرار داده‌اند.

دشمن در خانه ما است و با ما می‌جنگد. اگر ما شلیک کنیم به خانه خود زده‌ایم و اگر آن‌ها شلیک کنند باز هم به خانه خسارت می‌خورد. این واقعیت دارد که مسلمانان و اسلام هدف قرار گرفته‌اند.

در این جنگ اصل اسلام، نهادهای آن و معتقدان و مومنان به آن، هدف جنگی هستند. اگر بخاطر داشته باشید در بوسنی، مسلمانان و نهادهای مذهبی آنان و هر آنچه که مربوط به مسلمانان بود هدف جنگی بود. فرقی نمی‌کرد این نهاد مسجد سارایوو است یا پل تاریخی موستار یا مسلمانان عادی.

این شیوه جنگی مبتنی بر نسل کشی و پاکسازی قومی، غربی است. سربازان آمریکایی در جنگ با سرخ‌پوستان همان رفتار را داشتند که صهیونیست‌ها در فلسطین دارند. کشتن مردم و به آتش‌کشیدن خانه‌هایشان. در عراق نیز همین گونه است.

نگاهی به عملکرد آمریکا در فلوجه استان الانبار حاکی از همین شیوه جنگی است. شیوه‌ای که به آن جنایت جنگی و جنایت بر ضد بشریت اطلاق می‌شود. علاوه بر این در عراق گرچه هر روز از تعداد کشته‌ها در حد یک «عدد» یاد می‌شود اما کیفیت افراد مقتول بسیار مهم و تامل‌برانگیز است.

کشته‌های عراقی علاوه بر مردم عادی، افرادی مثل معلم دبستان، ورزشکار و استاد دانشگاه هستند یعنی افرادی که به هرحال باید ملت عراق به اتکای آنان روی پای خود بایستند. معلمی کشته شده است که در روش تدریس دوره ابتدایی فردی شاخص بوده است.

ورزشکاری به قتل رسیده که آینده‌دار بوده است یا استاد دانشگاهی مثله شده است که می‌توانست نسلی را برای اداره عراق تربیت کند.

دانشگاه المنتصریه بغداد چندین بار هدف بمب‌گذاری قرار گرفته است. در تمام این اقدامات تروریستی روشن است که اهدافی پیچیده دنبال می‌شود. بمب‌گذاری در دانشگاه یعنی هدف قراردادن «آینده عراق».  این فارغ از بحث سنی و شیعه بودن است.

کما اینکه بمب‌گذاری در حرمین عسکریین‌ع نیز یعنی هدف قراردادن اسلام و این فارغ از بحث تفاوت‌های مذهبی است.

شیوه‌های یکسان حاکی از فرمانده واحد است. عملیات بر ضد مسلمانان، عملیات در فلوجه، الانبار و حمله تروریستی به حرمین عسکریین‌ع در یک جهت و هدف است و بی‌شک از یکجا فرماندهی و هدایت می‌شود. حتما ما در گزارش‌های خبری خارجی می‌خوانیم که گروههای سنی افراطی یا القاعده یا امثالهم در این انفجارها دست داشته‌اند.

همه این گروه‌ها هرچه باشند رسم‌شان یکی است. صهیونیست‌ها می‌گویند اگر فلسطینی نباشد، فلسطین هم نیست و ما هم مشکلی نداریم. حال این شعار مبتنی بر پاکسازی قومی و نسل‌کشی که تصعید یافته شعار آمریکایی«‌سرخ‌پوست خوب، سرخ پوست مرده» است در جامعه مسلمانان عمل می‌شود.

آمریکا و انگلیس در صدد اجرای این شعار در سرزمین‌های اسلامی هستند که اگر اسلام نباشد، مسلمانی هم نخواهد بود و ما (غرب) هم مشکلی نخواهیم داشت. حمله به حرمین عسکریین ع تلاش برای خاموش‌کردن  «نور خدا» بوده است. بحث شیعه و سنی انحرافی است.

هیچ مسلمانی از تروریسم حاکم بر عراق، تروریسم بر ضد مردم، بر ضد ایمان و آینده عراق  سود نمی‌برد.

کد خبر 24277

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز