شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: یادگارهای پیمان ابدی بدلکار حرفه‌ای سینمای کشور‌ در اختیار موزه سینما قرار گرفت.

بدلکار سینما

به گزارش ایسنا، پیمان ابدی که جان خود را در هنگام فیلمبرداری صحنه‌ای از فیلم «چشم‌های نامحسوس» به کارگردانی سید محسن موسویان از دست داد، توسط خانواده او در اختیار موزه سینما قرار گرفته شد.

طبق اعلام روابط عمومی موزه سینما، خانواده این بدلکار سینما یادگارهای که شامل: لوح‌ها و تقدیر و مدارک مربوط به آتش نشانی و شنا و ... و مدال‌ها و افتخارات ایشان و تندیسی از پیمان ابدی را به موزه سینما اهدا کرد.

این آثار پس از آماده سازی در غرفه‌ مخصوص در معرض دید علاقه‌مندان سینما قرار گرفت.

مادر پیمان ابدی که یادگارهای پیمان ابدی را به موزه سپرده است، انگیزه و هدف خود را اینگونه بیان می‌کند:

«غم از دست دادن پیمان بسیار سخت و غیرباور بود، به طوری که بعد از رفتن او تمام خانه پر شده بود از عکس‌ها و مدال‌ها و یادگارهای پیمان تا اینکه بعد از 4 سال به خوابم آمد واعلام کرد من را رها کن و تمام این عکس‌ها و یادگارها را جمع کن بعد از این خواب و مشورت‌های که با دوستان کردم به این نتیجه رسیدم بهترین مکان برای حفظ آثار‌، نمایش آنها خانه جدید او موزه سینما است و الان پس از آماده سازی غرفه احساس آرامش خوبی دارم و خوشحالم که پیمان در موزه سینما است».

علاقه‌مندان سینما و دوستداران آشنایی با پیشینه سینما در ایران می‌توانند برای بازدید از موزه سینما همه روزه از ساعت 9 الی 17 و جمعه‌ها و ایام تعطیل 14 الی 17 می‌توانند از موزه سینما بازدید کنند.

کد خبر 242418
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز