شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: پیتر جکسن کارگردان و تهیه‌کننده مجموعه فیلم اکشن و ماجراجویانه «تن تن» می‌گوید هنوز احتمال زیادی وجود دارد که قسمت جدید آن وارد مرحله تولید ‌شود.

انیمیشن

به گزارش فارس به نقل از سایت اینترنتی موویز، این فیلم قرار است با نام «تن تن: زندانیان خورشید» ساخته شود و دومین قسمت از این مجموعه فیلم سه قسمتی به حساب می‌آید.

قبل از این در ماه مارس، استیون اسپیلبرگ یکی از سه تهیه کننده اصلی فیلم است اعلام کرد کلید فیلم‌برداری آن اواخر سال جاری میلادی زده خواهد شد.

در همان زمان گفته شد این قسمت از فیلم را پیتر جکسن کارگردانی خواهد کرد. حالا بحث‌ها این است که این فیلم چه زمانی وارد مرحله تولید می‌شود.

طی ماه‌های گذشته رسانه‌های گروهی نوشتند جکسن به دلیل کار بر روی دو قسمت دوم و سوم مجموعه فیلم «هابیت»، نتوانسته کار بر روی قسمت دوم «تن تن» را شروع کند.

مجموع این مسائل باعث شد تا این فیلم‌ساز در یک گفت‌وگوی تازه درباره مجموعه فیلم «تن تن» به صحبت بپردازند و درباره آینده آن حرف بزند.

وی در این گفت‌وگو تصریح کرد که هنوز قصد کارگردانی «تن تن: زندانیان خورشید» را دارد و این کار را زمانی انجام می‌دهد که درام تاریخی وی «هابیت» تکمیل شود.

او گفته است: «به محض این که از کار تولید، تدوین و نمایش عمومی «هابیت»‌ها فارغ شوم، به سراغ فیلم «تن تن» خواهم رفت و آن را کارگردانی می‌کنم.

ساخت «هابیت»‌ها تولید «تن تن» را به عقب انداخت. ولی این به معنی آن نیست که «تن تن» ساخته نمی‌شود».

مجموعه فیلم «هابیت» که براساس قصه کتاب دوجلدی جی ‌آر آر تالکین ساخته شد، قرار بود فیلمی دو قسمتی باشد.

اما جکسن در زمان فیلم برداری دومین قسمت فیلم متوجه شد که مقدار زیادی از صحنه‌های آن را فیلم برداری کرده و می‌تواند قسمت سومی هم از آن تهیه کند.

این مسئله باعث شد تا وی «هابیت» دو قسمتی را سه قسمتی کند و وقت بیشتری برای تولید و تدوین آن بگذارد. به همین دلیل، تولید قسمت دوم «تن تن» توسط جکسن به تعویق افتاد.

قبل از این استیون اسپیلبرگ گفته بود «تن تن: زندانیان خورشید» برای نمایش در ایام تعطیلات کریسمس سال 2015 آماده نمایش عمومی خواهد شد.

این در حالی است که سومین قسمت مجموعه فیلم «هابیت» هم برای نمایش گروهی در همین زمان آماده می‌شود.

به همین، اهل فن می‌گویند دومین قسمت «تن تن» در این زمان اکران عمومی نخواهد شد.

در عین حال، از آن جا که هنوز پیش تولید «تن تن: زندانیان خورشید» آغاز نشده است، بعید به نظر می‌رسد بتواند برای نمایش عمومی در ایام کریسمس 2015 آماده نمایش شود.

قسمت اول مجموعه فیلم سه قسمتی «تن تن» را خود استیون اسپیلبرگ کارگردانی کرد.

این فیلم که 21 دسامبر سال 2011 به روی پرده سینماها رفت نتوانست با استقبال بالای تماشاگران روبرو شود و فقط 78 میلیون دلار در جدول گیشه نمایش سینما‌های آمریکا فروش کرد.

کد خبر 242406
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز