سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۵
۰ نفر

فیلم‌های سینمایی «۱۲سال بردگی»، «جاذبه» و «او» در صدر فهرست بهترین فیلم‌های سال به انتخاب ۴ گروه از منتقدان آمریکایی قرار گرفتند.

معرفی فیلم‌های برگزیده ۴ گروه از منتقدان

 به گزارش خبرآنلاین، برندگان این دوره جوایز سالانه انجمن منتقدان فیلم لس‌آنجلس یکشنبه‌شب معرفی و درام فضایی جاذبه به کارگردانی آلفونسو کوارون و فیلم عاشقانه او ساخته اسپایک جونز به‌طور مشترک به‌عنوان بهترین فیلم سال 2013انتخاب شدند. این فیلم چهارشنبه پیش هم از سوی هیأت ملی نقد به‌عنوان بهترین فیلم سال برگزیده شده بود.

از سوی دیگر، درام 12سال بردگی به کارگردانی استیو مک‌کویین فیلمساز سیاهپوست بریتانیایی جایزه اصلی 3 گروه دیگر از منتقدان سینما را از آن خود کرد. 2 گروه از منتقدان فیلم بوستن شامل جامعه منتقدان فیلم و انجمن منتقدان فیلم آنلاین 12سال بردگی را بهترین فیلم سال معرفی کردند. جامعه منتقدان فیلم بوستن بیش از 4 دهه سابقه دارد و بیشتر اعضای آن را منتقدانی تشکیل می‌دهند که در نشریه‌ها کار می‌کنند. انجمن منتقدان فیلم آنلاین بوستن پارسال تشکیل شد.

12سال بردگی فیلم برگزیده منتقدان فیلم نیویورک آنلاین هم شد. این در حالی است که حلقه منتقدان فیلم نیویورک به‌عنوان دیگر گروه منتقدان نیویورکی سه‌شنبه پیش «حقه‌بازی آمریکایی» به کارگردانی دیوید ا.راسل را به‌عنوان بهترین فیلم سال 2013برگزیده بود. تازه‌ترین ساخته استیو مک‌کویین بر مبنای کتاب زندگینامه شخصی سالومن نورتراپ ساخته شده و نگاهی به برده‌داری در جنوب آمریکا دارد.

کد خبر 241944

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز