همشهری آنلاین: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور از انسداد ۷ محور کشور به علت بارش برف و کولاک شدید خبر داد و گفت: بارش برف در تمام جاده‌های آذربایجان شرقی و جاده‌های هراز، دیلمان و اسالم به خلخال جریان دارد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ رضا سلبی آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

وی گفت: در تمام جاده‌های استان آذربایجان شرقی، جاده هراز در استان مازندران، جاده دیلمان و اسالم به خلخال در گیلان بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور افزود: همچنین در اکثر جاده‌های استان‌های ایلام، مازندران، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کردستان و چهارمحال و بختیاری نیز بارش باران گزارش شده است.

به گفته وی مسیر رفت آزادراه خرم آباد - پل زال به علت ریزش کوه همچنان تا اطلاع ثانوی مسدود است و برابر اعلام پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری گردنه‌های چری و شاه منصوری به علت کولاک شدید و عدم دید کافی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

سلبی همچنین از انسداد محور کرج - چالوس در استان‌های البرز و مازندران به علت بارش شدید برف، کولاک و عدم دید کافی خبر داد و گفت: برابر اعلام پلیس راه استان آذربایجان غربی محور تکاب به ایرانخواه نیز به همین علت مسدود شده است.

وی ادامه داد: برابر اعلام پلیس راه استان‌های گیلان و اردبیل جاده پونل به خلخال به علت بارش برف و احتمال سقوط بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است و جاده شمشک به دیزین نیز مانند یک ماه گذشته، همچنان مسدود خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور تاکید کرد: سایر جاده‌های کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.

کد خبر 242381
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز