سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۶ - ۲۰:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: کاربران اصلی ترین سرمایه شهر دیجیتال همشهری‌آنلاین هستند. میز آنلاین از نخستین روز شروع به کار سایت، برای ارتباط بیشتر و بهتر با شما دایر شد و از همان روز نخست سعی کردیم این بخش؛ آینه همراهی همشهری‌ها باشد.

سه‌شنبه 22 خرداد، برای چندمین بار طی چند ماه ابتدایی سال 86 و برای دومین بار در طول یک هفته گذشته؛ میزان بازدیدکنندگان همشهری آنلاین به رکورد تازه‌ای رسید و حالا میانگین 35 تا 37 هزار بازدیدکننده سال گذشته به 38 تا 40 هزار افزایش یافته و در 22 خرداد با عبور از مرز 42هزار و 159 کاربر [سابقه] رکورد تازه‌ای را در کارنامه همراهی شما با سایت ثبت کرده‌است: 44 هزار و 517 نفر.

گرچه ورق خوردن متوسط 4.32 صفحه در این روز باعث شده میزان صفحات بازدیدشده همشهری آنلاین توسط کاربران قدری پایین‌تر از رکورد 16 خرداد باشد: 197 هزار و 78 صفحه.

این فراز و فرود را همواره با شما در میان گذاشته‌ایم چرا که شما را صاحبان اصلی ماحصل تلاشی می‌دانیم که خانواده همشهری در حوزه اطلاع‌رسانی بر دوش دارد.

یک نگاه دیگر به ردیف بالایی صفحه اصلی سایت بکنید تا بدانید وقتی در شهر آنلاین خود قدم می‌زنید، چند نفر همزمان با شما در خیابان‌هایش تردد می‌کنند.

اگر کاربر بازه زمانی 4 تا 5 بامداد روز 22 خرداد بوده‌اید این رقم با کمترین میزان بازدیدکننده هزار و 47 نفر بوده و اگر در حوالی 9 تا 10 صبح در سایت قدم زده‌اید با 2 هزار و 411 نفر همراه بوده‌اید: بیشترین میزان بازدیدکننده در بازه زمانی یک ساعته در 22 خرداد.

این افت و خیزهای مجازی البته مثل هر افت و خیز دیگر در دنیای واقعی، یک متغیره نیست و به عوامل متعددی بستگی دارد؛ و صد البته محدود کردن کاهش یا افزایش میزان بازدید از سایت فقط و فقط به یک یا دو عامل، ساده‌سازی تحلیل رفتار کاربران است.
اعتماد شما مهم‌ترین سرمایه‌ ماست.

کد خبر 24198

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز