سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۷:۴۶
۰ نفر

گروه اقتصادی: مدیرعامل صندوق مهر رضا از احتمال افزایش وام ازدواج به 2 میلیون تومان خبر داد و اعلام کرد: متقاضیانی که حقوق‌بگیر هستند می‌توانند بدون معرفی ضامن وام ازدواج دریافت کنند.

خلیلی یسائی در خصوص اعطای وام ازدواج از طریق این صندوق نیز گفت: سقف این وام هم‌اکنون یک میلیون تومان برای هر زوج است که احتمال افزایش آن تا بیش از 2 میلیون تومان برای زوجین نیز در سال جاری وجود دارد.

یسایی افزود: کارمزد این وام نیز 4 درصد است که در صورت کامل بودن مدارک ظرف 7 روز از سوی بانک‌های عامل قابل پرداخت است.

وی گفت: امسال به 600 هزار زوج این وام اعطا خواهد شد و از اول تیر ماه نیز متقاضیان می‌توانند درخواست دریافت وام ازدواج خود را از طریق سایت mehrereza.ir  ارائه کنند.

وی تاکید کرد: از ابتدای امسال 282 هزار نفر برای دریافت این وام ثبت نام کرده‌اند که 252 هزار نفر برای اخذ وام به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

مدیر عامل صندوق مهر رضا گفت: امسال تنها داشتن یک ضامن کارمند و یا کاسب مورد تایید بانک عامل برای اخذ این وام کافی است و حتی خود متقاضیان اگر حقوق بگیر باشند با ارائه معرفی‌نامه از محیط کاری خود، می‌توانند برای دریافت وام اقدام کنند.

خلیلی یسائی، با اشاره به اینکه برنامه امسال صندوق ایجاد 100 هزار فرصت شغلی است، اعلام کرد: سال گذشته در ازای 52 هزار فقره تسهیلات به ارزش 240 میلیارد تومان حدود 70 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

کد خبر 24187

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز