همشهری آنلاین: در هفته‌ پانزدهم بوندس‌لیگا تیم بایرن مونیخ در زمین میزبانش، وردر برمن، فستیوال گل به راه انداخت و تیم بایر لورکوزن نیز با پیروزی بر رقیب سرسخت خود، بوروسیا دورتموند، سه امتیاز مهم کسب کرد.

F.Ribery

وردر برمن صفر - بایرن مونیخ ۷

پیروزی‌های پیاپی بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد. مونیخی‌ها در هفته ۱۵ رقابت‌های بوندس‌لیگا بار دیگر اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و در خاک وردر برمن به پیروزی ۷ بر صفر دست یافتند. یکی از چهره‌های برتر این فستیوال گل فرانک ریبری، ملی‌پوش فرانسوی بایرن مونیخ بود که با زدن دو گل و ساختن دو گل از هفت گل تیمش، یکی از چهره‌های برتر این دیدار بود و سهم مهمی در پیروزی قاطع صدرنشین بوندس‌لیگا داشت.

بوروسیا دورتموند صفر - بایر لورکوزن ۱

یکی از حساس‌ترین پیکارهای هفته ۱۵ دوئل تیم‌های بوروسیا دورتموند و بایر لورکوزن بود که دو تعقیب‌کننده اصلی بایرن مونیخ هستند. دورتموندی‌ها که بسیاری از مهره‌های کلیدی خود را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارند، در خانه خود یک بر صفر مغلوب لورکوزن شدند. تک گل این دیدار را "سون"، ستاره کره‌ای بایر لورکوزن به ثمر رساند. لورکوزن با ۳۷ امتیاز و دورتموند با ۳۱ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند.

بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۲ - شالکه ۱

تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ در دیداری تنگاتنگ و پرهیجان میزبان خود شالکه را دو بر یک از پیش رو برداشت و جای خود در رده‌ چهارم جدول را تثبیت کرد. مونشن‌گلادباخ همه پیکارهای خانگی خود در فصل جاری را با پیروزی به پایان برده است. شالکه اگر چه در این دیدار حریفی همتراز بود، اما در پی اخراج کاپیتانش در دقیقه ۴۴، یک یار کمتر در میدان داشت و نتوانست از فرصت‌های به دست آمده سود جسته و جلوی شکست خود را بگیرد.

اشتوتگارت ۴ - هانوفر ۲

تیم هانوفر در هفت بازی‌ای که در فصل جاری در خانه حریفان انجام داده، دست خالی میدان را ترک کرده است. این تیم که در هفته ۱۵ مهمان اشتوتگارت بود، علی‌رغم برخورداری از شانس‌های متعدد در دام ضد حمله‌های اشتوتگارت گرفتار شد و ۴ بر ۲ شکست خورد. اشتوتگارت و هانوفر در حال حاضر در رده‌های میانی جدول به سر می‌برند.

هامبورگ صفر - آگسبورگ ۱

یکی از بازندگان بزرگ هفته پانزدهم تیم هامبورگ بود که در خانه خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب آگسبورگ شد. آگسبورگ که در فصل گذشته از خطر سقوط به لیگ دسته دوم جان سالم به در برده بود، در فصل جاری چهره‌ بس موفق‌تری از خود نشان داده و جای خود را در میانه جدول تثبیت کرده است. تک‌گل این دیدار را بوبادیلا در دقیقه ۱۸ به ثمر رساند.

نورنبرگ ۱ - ماینتس ۱

تیم بحران‌زده‌ نورنبرگ در هفته پانزدهم به تساوی یک بر یک مقابل مهمان خود، مانیس دست یافت. نورنبرگی‌ها به این ترتیب در هیچیک از ۱۵ دیداری که در فصل جاری انجام داده‌اند، پیروز نشده‌اند. نورنبرگ تا یک ربع مانده به پایان بازی، یک بر صفر از ماینتس جلو بود، اما شینجی اوکازاکی، ستاره ژاپنی ماینتس، در دقیقه ۷۵ با زدن گل تساوی یک امتیاز برای تیمش به ارمغان آورد.

آینتراخت فرانکفورت ۱ - هوفن‌هایم ۲

بحران تیم فرانکفورت در بوندس‌لیگا همچنان ادامه دارد. فرانکفورت که در فصل گذشته یکی از تیم‌های موفق بود، در فصل جاری نتوانسته انتظارات مسئولین و هوادارانش را برآورده سازد. فرانکفورت این هفته با نتیجه ۲ بر ۱ از مهمان خود، هوفن‌هایم شکست خورد. گل پیروزی هوفن‌هایم در این دیدار را فیرمینو در دقیقه ۵۱ به ثمر رساند.

دیدارهای یکشنبه

به گزارش دویچه‌وله، پیکارهای هفته پانزدهم بوندس‌لیگا عصر یکشنبه (8 دسامبر/ 17 آذر) با انجام دو دیدار به پایان ‌رسید که در طی آن فرایبورگ در خانه خود به مصاف وولفسبورگ رفت که با نتیجه سه بر صفر مغلوب این تیم شد، و آینتراخت برانشوایگ به همراه ملی‌پوش ایرانی خود، دانیل داوری، رویاروی هرتا برلین قرار گرفت که این دیدار نیز با دو گل به سود برلینی‌ها به پایان رسید.

کد خبر 241772
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز