همشهری آنلاین: هفتمین هفته رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با انجام شش دیدار به اتمام رسید.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در تهران تیم نیروی زمینی در رقابتی نزدیک و حساس موفق شد شهرداری گرگان را شکست داده و اولین پیروزی خود در لیگ برتر را جشن بگیرد.

در قزوین تیم فولاد هفت الماس این شهر پس از باخت نزدیک هفته گذشته مقابل دانشگاه، این هفته موفق گردید حریف نامدار خود، فولاد ماهان اصفهان را با شکست بدرقه نماید.

در دیگر بازی انجام شده در تهران، تیم جوان افرا خلیج فارس تا دقیقه 34 مسابقه از مهرام تهران پیش بود ولی چند اشتباه و همچنین تجربه بیشتر بازیکنان مهرام در پایان نتیجه را به نفع مهرامی‌ها تغییر داد.

تیم ذوب آهن اصفهان با دست پر از زنجان به خانه بازگشت و موفق شد تیم همیاری را بانتیجه 54-70 شکست دهد تا شکست هفته قبل خود را به فراموشی بسپارد.

در قشم تیم استقلال زرین پس از بازی تحسین‌برانگیز هفته قبل خود مقابل تیم پرقدرت پتروشیمی بندر امام، این هفته نیز بازی زیبایی را مقابل تیم مدعی دانشگاه آزاد تهران به نمایش گذاشت، ولی این یاران دانشگاه بودند که در نهایت با 2 امتیاز شیرین قشم را ترک کردند.

و در بازی دو تیم هم‌خانواده پتروشیمی، مدافع عنوان قهرمانی مسابقات موفق شد با غلبه بر تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر همچنان بدون شکست و با یک بازی کمتر مترصد رسیدن به صدر جدول باشد.

در پایان هفته هفتم، مهرام تهران با 14 امتیاز پیشتاز مسابقات است، دانشگاه آزاد تهران و پتروشیمی بندر امام هم در رده‌های بعدی قرار دارند.

 

کد خبر 241521
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز