همشهری آنلاین: صدر جدول لیگ برتر در پایان هفته ششم همچنان در انحصار مهرام باقی ماند.

basketball

در هفته ششم مسابقات لیگ برنر، تیم‌های دانشگاه آزاد، پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی ماهشهر، افرا خلیج فارس، فولاد ماهان سپاهان و مهرام تهران موفق شدند 2 امتیاز دیگر به جمع امتیازات خود اضافه کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، 12 تیم حاضر در لیگ برتر در هفته ششم نیز بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشتند. هفت الماس قزوین و دانشگاه آزاد درتهران تا دقایق پایانی بازی، نزدیک و پایاپای پیش رفتند اما در انتها بازیکنان تیم دانشگاه آزاد موفق شدند از تیم هفت الماس پیشی گرفته و با کسب نتیجه 102 بر 93 در جدول رده‌بندی به امتیاز 11 برسند.

بازی تیم‌های پتروشیمی بندر امام و استقلال زرین قشم نیز یکی از زیباترین دیدارهای این هفته بود. تلاش هر دو تیم در پایان وقت قانونی بازی تساوی 67 را در بر داشت که در نهایت در وقت‌های اضافه با برتری 83 بر 75 تیم پتروشیمی بندر امام به پایان رسید.

تیم صنایع پتروشیمی در ماهشهر میزبان تیم نیروی زمینی بود و موفق شد با اختلاف قابل توجهی میهمان خود را با برتری در نتیجه 57 بر 96 از پیش رو بردارد.

فولاد ماهان سپاهان در اصفهان به مصاف تیم همیاری زنجان رفت. این دیدار نیز در اغلب دقایق بازی با اختلاف کم به نفع ماهان در جریان بود و در نهایت نیز با نتیجه 57 بر 74 به سود تیم ماهان به پایان رسید.

افرا خلیج فارس در گرگان موفق شد تیم شهرداری گرگان را از پیش رو بردارد و با کسب نتیجه 65 بر 45 سومین پیروزی این فصل خود را به دست آورد.

آخرین بازی این هفته را تیم‌های مهرام و ذوب آهن اصفهان برگزار کردند. این بازی به نفع هر یک از دو تیم رقم می‌خورد، حکم اولین باخت تیم مقابل را داشت و از این حیث این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود.

دقایق ابتدایی بازی با اختلاف کم به نوبت به نفع هر دو تیم در حال تغییر بود، اما مهرام با گذشت زمان بازی موفق شد اختلاف امتیاز را به نفع خود افزایش دهد، هر چند که در کوارتر دوم تیم ذوب آهن با مهار حملات مهرامی‌ها و استفاده بهتر از موقعیت‌هایی که نصیبش شد، نیمه اول بازی را با اختلاف یک امتیاز واگذار کرد.

در نیمه دوم ورق بازی با پرتاب‌های سه امتیازی مهرام به سود تیم میزبان تغییر کرد و در پایان نیز با نتیجه 67 بر 90 به سود مهرام خاتمه پیدا کرد تا در نهایت در پایان هفته ششم نیز صدر جدول بدون تغییر باقی بماند.

 

کد خبر 241044
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز