همشهری آنلاین: ۱۷۰ نفر از نمایندگان مجلس با صدور بیانیه‌ای از قرارگاه خاتم‌الانبیاء و شهردار تهران برای پایان بزرگراه صدر تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، متن کامل این بیانیه که در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرائت شد به شرح زیر است:

«نمایندگان مجلس، امضا‌کنندگان این بیانیه مایلند خوشبختی خود را از پایان یافتن کار سترگ بزرگراه طبقاتی صدر و تونل نیایش و افتتاح آن اعلام کنند.

بی‌گمان چنین سازه گسترده و پیچیده‌ای بدون در اختیار داشتن سطح بالایی از دانش روز در علوم وفنون مختلف و بهره‌مندی از توان مهندسی و مدیریتی بالا نمی‌تواند به وجود آید و اجرا شود. آنچه مهم بوده این است که این طرح بزرگ تمام به دست مهندسان و کارگران ایرانی و خصوصا جوانان تحصیل کرده و تربیت شده‌ی دوران جمهوری اسلامی به انجام رسیده و در زمانی اجرا شده که کشور با تحریم‌های ناجوانمردانه روبه‌رو بوده است.

اجرای طرح بزرگ طبقاتی صدر و تونل نیایش به خودی خود نمادی از قدرت ملت ایران در اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود که باید آن را الگویی برای کارهای بزرگتر و آرمان‌های والاتر قرار داد.

وظیفه خود می‌دانیم از قرارگاه مهندسی خاتم‌الانبیاء و نیز همه مدیران ‌،مهندسان وکارگرانی که در احداث این بزرگراه سهمی داشتند و نیز از شهردار تهران‌ و همکاران ایشان که این معبر گره‌گشا را در کمترین زمان ممکن به کشور هدیه کردند سپاسگزاری کنیم.»

 

کد خبر 241247
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز