کم‌کم وقت شمردن جوجه‌هاست! چیزی نمانده که این دور از خبرنگار افتخاری هم تمام شود. حالا دیگر زمان معرفی خبرنگارهای برتر است.

ای کسانی که دوبار خبرنگار ماه دوچرخه شده‌اید، مرضیه اعتباری، زینب حسینی، زهرا فیض‌الهی، مرضیه کاظم‌پور، فاطمه کردبچه، کیمیا محمددوست، غزل محمدی، لیلا موسی‌پور و زهرا نورانی، شما تا خبرنگار برتر شدن فقط یک‌ قدم فاصله دارید.

ای کسانی که یک‌بار خبرنگار ماه دوچرخه شده‌اید، بهناز برق‌گیر، پروانه حیدری، کتایون خوش‌رقم، مریم رضایی، فاطمه سلامی، عطیه داعی، فائزه رضایی، محدثه عابدین‌پور، زهرا علی‌هاشمی و شفق مهدی‌پور، شما این فرصت را دارید که یک‌بار دیگر خبرنگار ماه دوچرخه شوید و یک نشان تازه دریافت کنید.

بقیه‌ی کسانی که تا به حال خبرنگار ماه نشده‌اید، حیفتان نمی‌آید که از قاب‌های زیبای خبرنگار ماه یادگاری نداشته باشید. فقط دو ماه فرصت دارید.

* * *

و اما خبرنگارهای ماهِ ماهِ مهر: 

مرضیه اعتباری از بوشهر برای مطلب‌های محیط‌ زیستی‌اش. به دلیل تنوع موضوع‌های محیط‌زیستی و پشتکار در تهیه‌ی مطلب‌های تازه.

محدثه عابدین‌پور از چهاردانگه برای شعرهایش. به دلیل بهره‌گیری از حس‌های شخصی در سرودن و تلاش برای اثرگذاری عاطفی بر مخاطب.

مرضیه کاظم‌پور از پاکدشت برای داستان‌هایش. به‌خاطر پی‌گیری اصلاح داستان‌ها و پیشرفت در نگارش داستان‌های تازه.

شفق مهدی‌پور از تهران برای تصویرگری‌هایش. به‌دلیل خلاقیت در انتخاب موضوع و اجرای خوب.

کد خبر 240959
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز