مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۸۵ - ۰۸:۰۸
۰ نفر

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اعلا‌م کرد: امتیاز تاکسی داران دو یا چند شغله در تهران لغو می‌شود

به گزارش واحد مرکزی خبر حسین تیموری کرمانی روزچهارشنبه افزود: در همین ارتباط امتیاز دو نفر از تاکسی داران دو شغله طی چند روزگذشته لغو و پرونده دونفر دیگر نیز در هیات انضباطی برای لغو امتیاز درحال بررسی است.

وی گفت : بیش از سه هزار دستگاه تاکسی نارنجی رنگ در تهران دراختیار افراد دو و یا سه شغله است.

تیموری تصریح کرد: متاسفانه واگذاری تاکسی به افراد در مدیریت‌های قبلی تاکسیرانی به طور مناسب اجرا نشده است.

تیموری کرمانی خاطرنشان کرد :این واگذاری نامناسب موجب شده است که خدمات‌رسانی در بخش حمل و نقل تاکسیرانی در تهران به شهروندان دچار مشکلا‌ت فراوانی شود.

وی همچنین درخصوص " استفاده نکردن از تاکسیمتر در تاکسی‌های تهران " افزود : از هفته اول تیر تاکنون حدود دو هزار و 102 نفر از رانندگان‌تاکسی به علت استفاده نکردن از تاکسیمتر به هیات انضباطی معرفی شده‌اند.

تیموری کرمانی تصریح کرد : شهروندان تهرانی می‌توانند در صورت مشاهده تخلف تاکسیرانان مبنی براستفاده نکردن از تاکسیمتر یا تخلف‌های دیگر , باشماره تلفن‌های 33736666 یا 33737777 شکایات خود را اعلا‌م کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی افزود : تاکنون 95 درصد از خودروهای تاکسی به دستگاه تاکسیمتر مجهز شده است و فقط 5 درصد از تاکسی‌ها به علت برخی‌از مشکلا‌ت هنوز به این دستگاه مجهز نشده‌اند.

به گفته وی 3 دستگاه خودروی بازرسی سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در دو شیفت باگشت درسطح شهر بر عملکرد تاکسیرانان نظارت می‌کنند .

کد خبر 2404

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز