همشهری آنلاین: مراسم افتتاح فرماندهی بسیج نماز جمعه با حضور فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) و نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسوولان لشگری و کشوری برگزار شد.

نماز جمعه

به گزارش ایسنا، در این مراسم سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) با توضیح و تبیین برنامه‌های فرماندهی بسیج نماز جمعه و نقش چشمگیر نیروهای ارزشی در این ستاد اعلام کرد: تشکیل گردان‌های مختلف ستاد نماز جمعه نشانه مردمی بودن ستاد است که قبلا نیز شاکله آن توسط ریاست این مجموعه بنا گذاشته شده بود.

وی با تحویل حکم مسوولیت فرماندهی بسیج نماز جمعه به حجت الاسلام سید یدالله شیر مردی، پس ازبازدید از ساختمان بسیج نماز جمعه اعلام کرد: اعضای این ستاد بدون هیچ چشمداشتی به صورت داوطلبانه همانند فلسفه اصلی بسیج به خدمت‌رسانی برای این نماز سیاسی الهی مشغولند ما نیز آمادگی هرگونه همکاری دوجانبه برای برپایی این نماز را داریم.

در پایان این مراسم حجت الاسلام سیدیدالله شیرمردی خطاب به فرماندهان و مسوولان عالی‌رتبه نیروهای مسلح گفت: این ارتباط دو سویه بین بسیج مردمی مستضعفین و ستاد مردمی نماز جمعه، می‌تواند نقش بسیار موثری در بهتر برگزار شدن و نیز مطابقت با منویات مقام معظم رهبری در تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی داشته باشد.

فرماندهی بسیج ستاد نماز جمعه برای تمامی اقشار اعم از نمازگزاران و اعضا مردمی نماز جمعه در هفته بسیج تشکیل شده است.

کد خبر 239657
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز