شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین – محمد رسولی: نوت‌بوکی‌ در ژاپن روانه بازار شده که ظاهری براق و صورتی‌رنگ دارد. شانس فروش آن هم بالاست.

سخنگوی شرکت NEC با اعلام ورود این مدل جدید با نام La Vie G Hello Kitty  به بازار ژاپن، ابراز امیدواری کرد که این نوت‌بوک زنانه بتواند خانم‌ها را در ژاپن علاقه‌مند به خرید نوت‌بوک کند یا اینکه آقایان را ترغیب به خرید آن تحت عنوان هدیه ازدواج نماید. لازم به ذکر است که بسیاری از مردان در ژاپن، دارای نوت‌بوک بوده و بازار در این عرصه به نوعی اشباع شده است، به همین منظور شرکت‌های ژاپنی سازنده نوت‌بوک قصد دارند با تمرکز بر روی خانم‌ها، محصولات مورد علاقه آنها را تولید کنند.Hello Kitty که از چهارشنبه وارد بازار شده ا، با استقبال بسیاری روبرو گشته؛ ولی سخنگوی این شرکت تعداد دقیق فروش آن را اعلام نکرده است.
این نوت‌بوک 1650 دلاری، با همکاری یک شرکت ژاپنی دیگر به نام Sanrio‌ تهیه شده و در آن از 299 کریستال واروفسکی برای مجسم کردن 4 قلب در چهارگوشه پشت نوت‌بوک  استفاده شده است و یک گربه حبابی شکل که یک تاج بر سر داشته و یک کمان بر دوش، در وسط آن نقش بسته است. این نوت‌بوک که به جعبه جواهرات شبیه است دارای یک هارد دیسک 100 گیگابایتی و حافظه Ram   یک گیگابایتی است و ویندوز ویستا نیز بر روی آن نصب شده است.
مدل Hello Kitty مدلی است که برای کودکان و زنان ژاپنی آشنا است و در طی سال‌های گذشته محصولات بسیاری را با این مارک خریده‌اندولی از زمان اضافه شدن آرم گربه به طرح قدیمی، محصولات آن دارای کیفیت بسیار بالایی شده است. از جمله محصولات این مارک، جواهرات گران‌قیمت، گیتار و ابزارهای الکترونیک است و NEC امیدوار است با کمک این شرکت در ماه‌های آینده تعداد زیادی از این نوت‌بوک‌ها را به فروش برساند.

از دلایل امیدواری NEC برای فروش فوق‌العاده، دریافت پاداش دو سال یک بار کارگران و کارمندان ژاپنی از سوی دولت و کارفرماها است که باعث بالا رفتن نقدینگی و قدرت خرید مردم خواهد شد.

Rasouli@Hamshahri.org

کد خبر 23915

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز