همشهری آنلاین: با هدف شناسایی شایستگی­ های فردی دانش ­آموزان در حوزه کسب و کار و کارآفرینی "همایش تخصصی و رونمایی از طرح ملی کاشف" در تاریخ ۲۸ آبان ماه از سوی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و فرهنگسرای کار برگزار می‌ شود.

پوستر آموزشی

به گزارش همشهری آنلاین، فرزاد قاسم زاده رییس فرهنگسرای کار با اعلام این مطلب افزود: با توجه به اینکه موضوع کسب و کار، اشتغال و کارآفرینی یکی از دغدغه ­های مهم کشور می­‌باشد طرح ملی کاشف به منظور ارزیابی و شناسایی شایستگی­ های فردی دانش آموزان در حوزه کارآفرینی و کسب و کار در بین گروه سنی کودک و نوجوان زیر نظر دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران از سوی فرهنگسرای کار در سطح مراکز فرهنگی هنری شهر تهران اجرا خواهد شد.

وی گفت: این همایش تخصصی به منظور آشنایی با محتوای اجرایی طرح ملی کاشف با رویکرد سنجش توانایی کارآفرینی نوجوانان، توسعه ویژگی­های کارآفرینانه نوجوانان، توسعه مهارتهای تربیتی والدین و توسعه مهارتهای تربیتی مربیان برگزار می‌شود.

قاسم زاده در پایان اظهار داشت: طرح ملی کاشف به همت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و مؤسسه کار و تأمین اجتماعی و با هدف آموزش کارآفرینی به کودکان و نوجوانان توسط یک تیم متخصص طراحی شده و فرهنگسرای کار به منظور عملیاتی شدن آن در سطح کلانشهر تهران بعنوان دبیرخانه مرکزی طرح در سازمان فرهنگی هنری شهر تهران اقدام لازم را انجام خواهد داد.

علاقه‌مندان می‌توانند در روز سه شنبه 28 آبان­ ماه از ساعت 10 تا 12 به تالار علامه امینی دانشگاه تهران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند و یا به سایت فرهنگ­سرا به نشانی Kar.farhangsara.ir مراجعه کنند.

کد خبر 239070
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز