همشهری آنلاین: شماره تابستان ۹۲ فصلنامه پژوهشی ارتباطی که از سوی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما تولید می‌شود، منشتر شد

فصلنامه پژوهش‌های ارتباطی

به گزارش همشهری آنلاین، این شماره مشتمل بر هفت مقاله است که هر یک به نوعی در حوزه ارتباطات رسانه‌ای با گرایش به رسانه‌های تصویری نگاشته شده است.

 نخسین مقاله به قلم ملوک عباسی است که به موضوع، بومی سازی مدل تعالی(EFQM) در رسانه ملی پرداخته است. چهار نویسنده یعنی طاهر روشندل ارباطانی، سید رضا سید جوادین، اسمعایل سعدی‌پور و سید مهدی شریفی، مقاله دوم با نام" نقش توسعه منابع انسانی در شهرت رسانه‌ای و خلق سرمایه شهرتی" را تهیه کرده‌ اند.  مقاله سی صفحه‌ای " بازنمایی هویت فرهنگی قومی در شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای" موضوع مقاله مشترک رضا رسولی، فخر‌الدین معروفی و شیرزاد خواجه سپهر است.

چهار نویسنده یعنی، سید جواد امام جمعه زاده، زهره مرندی، محمود رضا رهبر قاضی و لیلا سعیدی الواسحقی طی مقاله‌ای "رابطه مصرف رسانه و سبک زندگی در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان" را بررسی کرده‌اند.

استفاده از نظریه چارچوب بندی در تبیین اخبار کاری است مشترک از اردشیهر زابلی‌زاده و حسینعلی افخمی. مقاله ششم را  در 20 صفحه سید محمد رضا سیدی و غلامعلی گودرزی با عنوان " افزایش بهره‌وری با بازمهندسی فرایندها در سازمان‌های رسانه‌ای" نوشته‌اند و آخرین مقاله این شماره فصلنامه پژوهش‌های ارتباطی به اثری از احمد لنگرودی و محمد علی صفورا با عنوان " بررسی موانع اقتصاد مالی و هزینه‌ای تولید صنعتی انیمیشن ایران" اختصاص دارد.

این فصلنامه با قیمت 20 هزار ریال از سوی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما منتشر شده است.

کد خبر 238512
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز