همشهری آنلاین: معاون ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: منافع دولت آمریکا و همه توان رژیم صهیونیستی در تیررس جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و نیروهای مسلح ایران در برخورد با دولت ‌آمریکا و صهیونیست‌ها کمترین تردیدی ندارند.

به گزارش تسنیم، سردار سیدمسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا پیرامون ایران اظهار داشت: زیاده‌گویی رئیس‌جمهور آمریکا در طرح مسئله مضحک «روی میز بودن گزینه نظامی» به صورتی تهوع‌آور درآمده است.

وی افزود: هم اینک دولت ایالات متحده آمریکا همچون عروسک دلقک و عقب مانده در اختیار صهیونیست‌ها است. آمریکا چنانچه توان و اراده جنگیدن داشت در حمله به سوریه کمترین تردیدی به خود راه نمی‌داد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: منافع دولت آمریکا و همه توان رژیم صهیونیستی در تیررس جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و نیروهای مسلح ایران در برخورد با دولت ‌آمریکا و صهیونیست‌ها کمترین تردیدی ندارند.

سردار جزایری در ادامه افزود: حکومت آمریکا منفورترین و شرورترین دولت‌ها در جهان امروز به حساب می‌آید و با وجود تبلیغات سوء رسانه‌ها امپریالیستی هرچه می‌گذرد بر نفرت عمومی مردم جهان از آمریکا افزوده می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: طی چند ده سال اخیر ده‌ها جنگ و اقدام ضدبشری علیه ده‌ها کشور از سوی دولت آمریکا انجام شده که در اثر آن صدها هزار نفر از انسان‌های بیگناه به خاک و خون کشیده شده‌اند و بی‌جهت نیست که حکومت خونخوار، لقبی ناکافی برای دولت آمریکا است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح همچنین اظهار داشت: آمریکا به‌زودی خواهد فهمید که قدرت ایران چیزی نیست که بتوانند آن را نادیده بگیرند. همچنین با توجه به این سخنان رئیس‌جمهور آمریکا همزمان با مذاکرات ژنو دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران تحت تأثیر هویج و چماق زنگ‌زده آمریکایی‌ها قرار نمی‌گیرد.

کد خبر 238145
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز