همشهری آنلاین: نایب رئیس کمیسیون آموزش و‌ تحقیقات درباره جزئیات دو نامه که ۱۵ مرداد ماه در صحن علنی مجلس در حال جمع‌آوری است، گفت: در رابطه با انتصابات اخیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دو نامه با موضوعیت سوال از فرجی دانا و تذکر به رئیس جمهور توسط کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری آماده شده که در حال جمع‌آوری امضا برای آن هستیم.

خانه ملت نوشت: جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی توضیح داد: با توجه به انتصاباتی که وزیر علوم داشت، نمایندگان گلایه‌هایی را به ایشان انتقال دادند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان از پاسخ های ارایه شده از سوی وزیر علوم هنوز قانع نشده‌اند، افزود: به همین منظور و برای توضیحات بیشتر کمیسیون آموزش و تحقیقات دو نامه خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس جمهور آماده کرده و در حال جمع‌آوری امضا در این رابطه هستند.

کوچکی ن‍ژاد گفت: نامه اول خطاب به رئیس جمهور آماده شده که در رابطه با انتصابات اخیر وزیر علوم تذکراتی را در آن داده شده است.

وی یادآور شد: نامه دوم سوال از وزیر علوم است تا در رابطه با انتصابات اخیر در این وزارتخانه توضیح دهد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: برای ارائه این نامه‌ها تا کنون 80 نماینده مجلس آن را امضا کرده‌اند و متصدی اصلی تدوین این نامه‌ها کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بوده است.

کد خبر 237853
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز