همشهری آنلاین: مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) با هدف ایجاد سوال « بِاَیِّ ذَنبِ قُتِلَت؟ » دراذهان عمومی در نظر دارد نخستین سوگواره سراسری عکس را با موضوع همایش"شیرخوارگان حسینی" که در نخستین جمعه ماه محرم طی ده سال گذشته برگزار شده است را برپا کند.

مهر نوشت: مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) با هدف ایجاد سوال« بِاَیِّ ذَنبِ قُتِلَت؟ » در اذهان عمومی در نظر دارد نخستین سوگواره سراسری عکس را با موضوع همایش" شیرخوارگان حسینی" که در نخستین جمعه ماه محرم طی ده سال گذشته برگزار شده است را برپا کند. امسال نیز این مراسم در بیش از 2300 نقطه از ایران و جهان برگزار خواهد شد. بی شک این مراسم روضه خوانی می تواند در ایجاد هماهنگی، همسوئی و وحدت رویه، در کانون های مستعد شیعی، به منظور راه اندازی«نهضت عاشورا شناسی» در جهان به کار آید.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را با توجه به دستورالعمل ذیل به دبیرخانه نخستین سوگواره عکس شیرخوارگان حسینی ارسال کنند.

دستورالعمل
■شرکت در جشنواره برای همه علاقمندان در سنین مختلف آزاد است.
■ ارائه آثار در قالب لوح فشرده به دبیرخانه مسابقه و یا ارسال پستی به نشانی مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) خواهد بود.
■ آثار ارسالی برای شرکت در مسابقه گزینش خواهند شد و در صورت انتخاب برای شرکت در نمایشگاه توسط «هیئت داوران»مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
■ آثار می بایست در لوح فشرده ذخیره شده و حاوی مشخصات عکس ها(زمان و مکان ثبت اثر) و یک قطعه عکس شناسایی از شرکت کننده به دبیرخانه ارسال شود.
■ ارسال اثر توسط عکاسان به منزله قبول مالکیت اثر و اصالت آن تلقی می‌شود و هیچ گونه مسئولیتی به عهده دبیرخانه نخواهد بود.
■ هرگونه دخل و تصرف که سندیت عکس را مخدوش کند در عکس نباید انجام گیرد اما تصحیح نور و رنگ مجاز است.
■ هر عکس باید در برگیرنده نام عکاس، تاریخ عکاسی و محل یا موضوع عکاسی باشد.
■ تکمیل برگه شرکت در مسابقه توسط شرکت کننده و تحویل و یا ارسال آن به همراه اثر یا آثار مربوطه به دبیرخانه الزامی است.
■ هرعکاس می تواند حداقل 5 و حداکثر 20 عکس ارسال کند.

جوایز نفیسی به نفرات برتر تقدیم می گردد. دبیرخانه: تهران- خیابان طالقانی - روبروی لانه جاسوسی سابق امریکا - پلاک 256 - طبقه 2واقع است. تلفن تماس : 88834574 - 88834572می باشد. صندوق پستی: رایانامه: : info@ali-asghar.com - تارنما: http://www.ali-asghar.com

کد خبر 237753
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز