همشهری آنلاین: رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از دستور علی کفاشیان برای افزایش دستمزد ۳۰ درصدی داوران در لیگ برتر و ۵۰ درصدی داوران سایر لیگ‌ها خبر داد

رئیس کمیته داوران در گفت‌وگو با فارس در مورد  وضعیت پرونده محسن قهرمانی گفت: بارها و بارها هم با خود قهرمانی و هم با مسئولان فدراسیون فوتبال در این باره صحبت کرده‌ایم. گفته‌ایم که هرچه سریعتر این موضوع را روشن کنیم. عده‌ای ادعایی را مطرح کرده‌اند و باید این مسئله را ثابت کنند. ما نمی‌دانیم دنبال چه چیزی هستیم. مسئولان قول دادند ظرف دو هفته این مسئله را پیگیری کنند که این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

اصفهانیان در مورد دستمزد داوران گفت: ما به کفاشیان نامه دادیم و درخواست افزایش دستمزد کردیم که ایشان هم با افزایش 30 درصدی دستمزد داوران در لیگ برتر و افزایش 50 درصدی دستمزد داوران در سایر لیگ‌ها موافقت کردند به این ترتیب داوری که در لیگ برتر 500 هزار تومان در لیگ برتر برای یک قضاوت می‌گرفت در صورت اعمال این دستور رقمی در حدود 650 هزار تومان را بابت قضاوت در هر بازی لیگ برتر دریافت خواهد کرد. در رده‌های پایین‌تر هم دستمزد داوران 50 درصد افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 237625
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز