همشهری آنلاین: دو ناشناس به قصد مضروب کردن داور بازی پرسپولیس- سپاهان با چاقو به وی حمله کردند که این اقدام با واکنش علی دایی مواجه شد.

محسن قهرمانی

به گزارش ایسنا، یکشنبه شب ( 31 شهریور) در حالی که محسن قهرمانی، داور بین‌المللی فوتبال ایران در حال بازگشت به منزل خود بود، مورد حمله دو فرد ناشناس قرار گرفت که قصد داشتند با چاقو وی را مضروب کنند.

محسن قهرمانی در این رابطه گفت: در یکی از روزنامه‌ها‌ خواندم که 70 نفر به منزل من حمله کردند، در حالی که این مطلب کذب محض است.

وی مدعی شد: اما دیشب ساعت 20:30 در خیابان تکتم شمالی مشهد دو نفر که سوار یک دستگاه موتور سیکلت بودند از خلوتی آن منطقه استفاده کردند و سعی کردند من را با چاقو بزنند که خوشبختانه به خیر گذشت.

این داور فوتبال همچنین گفت: نه من و نه خانواده‌ام هرگز فکر نمی‌کردیم که چنین حمله‌ای به من صورت بگیرد. در روزهای اخیر امنیت ندارم و با ترس و لرز خانواده‌ام را به بیرون از خانه می فرستم.

در همین حال سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ناپسند خواندن این اقدام گفت که امیدوارم این خبر صحت نداشته باشد.

علی دایی در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: حریم شخصی افراد قابل احترام است و این کارهای ناپسند به طور طبیعی هرگز مورد تائید ما و هیچ یک از اهالی فوتبال کشور نیست. ما از قضاوت ایشان متضرر شدیم و بنده نیز حرف‌هایی زدم و سر حرف‌هایم هستم اما این کارها درست نیست. نباید به حریم شخصی افراد و خانواده‌شان اهانت شود. امیدوارم این موضوع صحت نداشته باشد.

کد خبر 232192

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز