همشهری آنلاین: هر سه مدال بخش روکی انفرادی مسابقات جهانی به ملی‌پوشان ایران رسید. تیم‌های دوبل نیز یک مدال طلا و یک عنوان چهارمی به دست آوردند.

فوتبال دستی

به گزارش روابط عمومی انجمن فوتبال دستی، پس از پایان رقابت بین 52 ورزشکار در بخش روکی انفرادی مسابقات جهانی فوتبال دستی، امیرحسین مطیعی، علی شیرمحمدی و عماد عزیزی هر 3 مدال بخش روکی انفرادی مسابقات جهانی فوتبال دستی مالزی را از آن خود کردند.

در دیدار پایانی این مسابقات امیرحسین مطیعی با نتیجه 1-3 بر علی شیرمحمدی پیروز شد و در دیدار رده‌بندی عماد عزیزی با نتیجه 0-3 حریف کویتی خود را مغلوب کرد.

بدین ترتیب مقام اول تا سوم بخش روکی انفرادی به جوانان ایران رسید و حسین بلوشی از کویت به مقام چهارم دست یافت.

در مسابقه پایانی بخش روکی دبل نیز تیم دونفره عماد عزیزی و مهدی دشتی موفق شد از سد حریف کویتی عبور کرده و مدال طلا را از آن خود کند. اما در دیدار رده‌بندی، دیگر تیم ایرانی شامل علی شیرمحمدی و راهب قاسمیان نتوانستند بر حریف کویتی خود غلبه کند و در جایگاه چهارم این بخش از مسابقات ایستاد. بدین ترتیب تیم ایران تا این لحظه توانسته دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز از مسابقات جهانی کسب کند.

همچنین تیم ملی فوتبال دستی با غلبه بر تیم‌های آلمان، هند و کویت در دور مقدماتی به عنوان صدرنشین به نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله پنج بر صفر تیم چین را شکست داده و به همراه کویت به دیدار فینال رسید.

کد خبر 237228
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز