شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: امروزه بازاریابی در پاسخ به پویایی‌های جدید در محیط، دوباره در حال تغییر می‌باشد، به طوری که نسخه‌ی سوم بازاریابی یا عصر ارزش‌مداری را شاهد هستیم.

کتاب نسخه سوم بازاریابی

بازاریابان برای نزدیک شدن به مصرف‌کنندگان به جای رفتار با ذهن قلب و روح به عنوان یک انسان به آنان نزدیک می‌شوند.

نسخه‌ی سوم بازاریابی، مفهوم بازاریابی را به صحنه‌ی آرزوها، ارزش‌ها و روح انسانی می‌کشاند و به شدت بر توانایی بازاریابان برای درک و تشخیص اندیشه‌ها، علاقه‌ها و آروزهای انسان تکیه دارد که خود در خلاقیت، تمدن و محیط ریشه دارد.

کتاب نسخه‌ی سوم بازاریابی در سه بخش کلیدی شکل گرفته است:

1. روندهای کلیدی کسب‌وکار: که ملزومات بازاریابی استاندارد را شکل می‌دهند و بنایی برای نسخه‌ی سوم بازاریابی هستند.

2. استراتژی: چگونه یک شرکت می‌تواند رسالت، مأموریت و ارزش‌های خود را به هر یک از سهامداران کلیدی خود شامل مصرف‌کنندگان، شرکای کامل و سهامداران عرضه نماید.

3. کابرد نسخه‌ی سوم بازاریابی: اجرا و پیاده‌سازی کلیدهای مختلف نسخه‌ی سوم بازاریابی برای حل مسائل جهانی.
و در نهایت شرح 10 ایده‌ی کلیدی نسخه‌ی سوم بازاریابی.

اکنون زمان تغییر فرا رسیده است. پس به سرعت از محدوده‌ی پیشین نسخه‌ی اول بازاریابی (محصول محوری) و دوم بازاریابی (مشتری محوری) به دنیای جدید نسخه‌ی سوم بازاریابی تغییر مسیر دهید.

کتاب نسخه‌ی سوم بازاریابی نوشته پروفسور فیلیپ کاتلر ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده به قیمت 7500 تومان در قطع رقعی توسط انتشارات سیته منتشر شده است.

کد خبر 236555
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز