یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۵:۵۵
۰ نفر

این روزها پژمان جمشیدی فوتبالیست، تیتر صفحه فرهنگی و هنری مطبوعات ایران است. او این روزها بعد از چندین سال بی‌خبری، با چهره جدیدی به مطبوعات قدم گذاشته است، دیگر کسی از پژمان و حضورش در زمین فوتبال حرف نمی‌زند البته از بازی او صحبت به میان می‌آید اما نه در مقابل دوربین‌های ورزشی بلکه جلوی دوربین یک سریال کمدی.

پژمان جمشیدی

 پژمان جمشیدی این روزها ستاره یک سریال پرطرفدار کمدی به نام پژمان شده است. مهر با او گفت‌وگویی کرده که بخش‌هایی از آن را می‌خوانید:

  • بعد از حضور در سریال پژمان پیشنهاد بازی در یک تله فیلم هم به شما شده است، آیا قرار است پژمان جمشیدی را از این به بعد به‌عنوان یک بازیگر بشناسیم؟

«شرف خانواده فاضل» یک تله فیلم است که بعد از بازی در پژمان پیشنهاد بازی در آن به من داده شد و در حال حاضر مشغول بازی در این تله‌فیلم هستم. البته این فیلم نسبت به پژمان کاملا متفاوت است و من نقشی کاملا جدی را در این فیلم بازی می‌کنم، این فیلم داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که همه اعضای آن پزشک هستند و تنها یکی از فرزندان خانواده نتوانسته به جایی برسد که نقش آن را من بازی می‌کنم. متن این تله فیلم را پیمان قاسم خانی نوشته و عنایت بخشی، بهاره رهنما، شقایق دهقان، رضا رشیدپور و بیژن بنفشه‌خواه در این فیلم حضور دارند.

  • با توجه به اینکه نخستین حضور تلویزیونی شما در حوزه بازیگری حضور در نقشی طنز است، فکر نمی‌کنید بازی در یک نقش جدی واکنش‌های متفاوتی را از سوی طرفدارانتان داشته باشد؟

هیچگاه هدفمند به دنیای بازیگری پا نگذاشته‌ام و تصمیمی برای ادامه فعالیت در حوزه بازیگری ندارم، اما اگر بخواهم در این راستا قدم‌بردارم بی‌شک دوست ندارم تنها در یک ژانر بازی کرده و ترجیح می‌دهم ژانرهای دیگر را نیز تجربه کنم.

  • فکر می‌کردید این سریال بتواند در جذب مخاطب موفق عمل کند؟

از زمان پخش سریال پژمان خوشبختانه رسانه‌ها توجه خاصی به من داشتند و بارها و بارها درخصوص حضورم در این سریال صحبت کرده‌ام. پژمان ایده‌ای بود که با همکاری پیمان قاسم‌خانی آن را کار کردیم و خوشبختانه با استقبال بسیاری از سوی مخاطبان همراه بود. اما درخصوص بازی در این سریال باید بگویم که این سریال نه‌تنها برای من بلکه برای تک‌تک عوامل این سریال یک ریسک بود، البته بیشتر از همه برای من چراکه هیچ ذهنیتی نسبت به مخاطبان نداشته و نمی‌دانستم چه بازخوردی در جامعه خواهد داشت.

  • بعد از به تصویر کشیدن زندگی یک فوتبالیست در روزهای کناره‌گیری‌اش از ورزش، بازخوردهای مختلفی از این سریال در میان فوتبالیست‌ها شکل گرفت. نظر شما در باره‌این بازخوردها و نقدها چیست؟

من با کمال میل همه این نظرات را خوانده‌ام که خوشبختانه نظرات منفی و نقد درخصوص این سریال و شخصیت پژمان از انگشتان دست هم کمتر بود. اما بیش از هر چیز باید بگویم که من با آگاهی کامل نقش پژمان را بازی کردم، حتی این نقش را با نام خود کار کردم تا هیچگونه بی‌احترامی به اهالی فوتبال نشود و استفاده از نام خودم سبب شد تا به کسی برنخورد. از حضور در این سریال یک‌لحظه پشیمان نشدم حتی یک‌لحظه. حتی قبل از شروع پخش این سریال نیز با خودم فکر نکردم که کاش در این سریال بازی نمی‌کردم.

 

کد خبر 236421

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز