همشهری آنلاین: معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی روز ۶ تا ۱۰ آبان ماه سال جاری در نمایشگاه تجاری کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی (OIC) در محل نمایشگاه های بین المللی تهران حضور خواهد یافت.

گردشگری

به گزارش خبرگزاری مهر، منوچهر جهانیان معاون گردشگری سازمان با بیان این خبر گفت: چهاردهمین نمایشگاه تجاری کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی (OIC) با حضور 31 کشور عضو، به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود تا با برپایی غرفه های متعدد ظرفیت های خود را در ابعاد مختلف به نمایش گذارند و به تبادل اطلاعات بپردازند.

وی با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حضوری شایسته در نمایشگاه یاد شده خواهد داشت؛ افزود: در غرفه متعلق به معاونت گردشگری در سالن اصلی 44 ،توانمندی ها و ظرفیت های صنعت گردشگری کشور به نمایش در خواهند آمد.

جهانیان خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی پیرامون توانمندی های کشور در حوزه گردشگری از طریق ارائه بسته های تبلیغاتی شامل کتابچه، لوح فشرده و پوستر انجام خواهد گرفت و ظرفیت های مساعد جهت سرمایه گذاری و بهره مندی از توانمندی های موجود در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

معاون گردشگری کشور همچنین از حضور فعال بخش خصوصی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه خبر داد و گفت: فعالین صنعت گردشگری کشور در بخش خصوصی نیز در جلسات متوالی اتاق بازرگانی حضور خواهند یافت تا ضمن تبادل نظر و اطلاعات با کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی در ارتقای ارتباطات و سطح فعالیت بین الملل نقش آفرین باشند.

جهانیان در پایان یاد آور شد: تصمیم بر آن است تا علاوه بر نشست های بخش خصوصی جلساتی نیز به منظور توسعه گردشگری کشورهای عضو میان مدیران ارشد معاونت گردشگری و هیات های اعزامی مرتبط برگزار شود.

کد خبر 236307

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز