سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: حامدی،‌ مدیر نشست‌های پژوهشی گالری برگ از برگزاری مراسم نکوداشت «محمدعلی زاویه» هنرمند فقید نگارگر و تذهیب‌نگار قرآن کریم در سی‌وششمین نشست پژوهشی این گالری خبر داد.

نگارگر

به گزارش فارس، محمدحسن حامدی‌ سردبیر نشریه تندیس و برگزار کننده نشست های پژوهشی در گالری برگ درباره سی‌وششمین نشست پژوهشی گالری برگ در آبان‌ماه توضیح داد: سی‌وششمین نشست پژوهشی گالری برگ به نکوداشت «محمدعلی زاویه» هنرمند فقید نگارگری ایران اختصاص دارد که با حضور خانواده این هنرمند فقید و جمعی دیگر از هنرمندان روز سه‌شنبه 7 آبان‌ماه ساعت 16 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد.

او درباره سخنرانان این مراسم هم گفت: سیدمحمود افتخاری مؤلف کتاب نگارگری ایران و محمدباقر آقامیری استاد نگارگری از جمله سخنرانان این مراسم خواهند بود.

حامدی با بیان این که محمدعلی زاویه از نگارگران بزرگ مکتب نگارگری تهران بوده است گفت: محمدعلی زاویه استاد آقای آقامیری بودند و آقای افتخاری نیز علاوه بر کسوت پژوهشگری سالها به عنوان مدیر موزه هنرهای مل با آقای زاویه حشرو نشر داشته‌اند که در این مراسم به مناسبت گرامی‌داشت یاد ایشان سخنرانی خواهند کرد.

حامدی همچنین گفت: علاوه بر سخنرانی، نمایشگاهی از آثار و عکس‌های محمدعلی زاویه نیز در گالری برگ گشایش خواهد یافت که تا 20 آبان ماه ادامه دارد.

کد خبر 235983
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز