همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: انتظار داشتیم بعد از یک اردوی هفت روزه در تهران پیروز این بازی باشیم اما در مجموع خوب بازی کردیم ولی به نتیجه مطلوب دست نیافتیم.

لوکا بوناچیچ

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پس از بازی‌های تیم‌های ذوب‌آهن و صبای قم اظها کرد: انتظار داشتیم پیروز این بازی باشیم چرا که یک اردوی هفت روزه خوب در تهران داشتیم و امروز در مجموع خوب بازی کردیم اما به نتیجه مطلوب دست نیافتیم. در نیمه اول به قدری بازیکنانم بد بازی می‌کردند که باورم نمی‌شد این تیم من است که دارد بازی می‌کند چرا که همه بازیکنان ناظر بودند.

وی افزود: در نیمه دوم با تغییر سیستم بازیکنان کمی به خودشان آمدند اما در مجموع دو امتیاز خانگی ارزشمند را از دست دادیم و این معنایش آن است که در جدول شرایط بهتری پیدا نمی‌کنیم. همه بچه‌ها و من از این موضوع ناراحت هستیم. در این سه ماه ما مشکل گلزنی داشته‌ایم و امروز رجب‌زاده در خط حمله کمی بد بود. رجب‌زاده یک بازیکن کلیدی است و وقتی خوب نباشد ما در گل زدن بیشتر با مشکل مواجه می‌شویم. اگر این مشکل را برطرف نکنیم ممکن است به یک مشکل استرس‌زا تبدیل شود. ما ابتدا 3 3 4 بازی می‌کردیم و رو به جلو به بچه‌ها دستور کار کردن می‌دادم اما در نیمه اول صبا بهتر از ما بود. من امروز همه بازیکنان تهاجمی را آزمایش کردم و نیمه اول هیچ چیزی نداشتیم.

بوناچیچ تصریح کرد: در دیدار تدارکاتی با نفت تهران نیز یک بر صفر بازنده شدیم و پنج گل مسلم را به ثمر نرساندیم. البته یک مهاجم برزیلی برای تست به اصفهان آوردیم که امیدوارم مشکل گلزنی ما را حل کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا که از او پرسید ظاهرا در نیمه اول دفاع راست شما اصلا خوب کار نکرد و از همان ناحیه گل را دریافت کردید، گفت: حرف شما کاملا درست است. در سه بازی گذشته سینا عشوری به دلیل محرومیت در اختیار ما نبود و به همین دلیل جناح راست ما در این سه بازی ضعیف شده بود. ما جای عشوری از علیرضا محمد استفاده کردیم که او نتوانست به خوبی در این پست انجام وظیفه کند و عکس‌العمل نشان دهد و امیدوارم در بازی‌های آینده با آمدن عشوری این مشکل حل شود.

بوناچیچ گفت: نیمه دوم ما بهتر بازی کردیم و حداقل باخت را با مساوی عوض کردیم و روح‌الله عرب یک بازیکنی است که در هجده قدم کار می‌کند و بهترین سرزن ماست اما متاسفانه به ندرت از این توانایی خود استفاده می‌کند و دلیلش آن است که ما بال‌های خوبی در راست و چپ نداریم که توپ ارسال کنند، اغلب سانترها به درد نخور است. ما با مدیریت صحبت کرده‌ایم تا این مشکلات پیگیری شود و قصد داریم چهار بازیکن را در نیم فصل اضافه کنیم و به دنبال گوش راست و چپ نیز هستیم. اگر هواپیما بدون بال باشد نمی‌تواند پرواز کند و یک تیم فوتبال نیز اینگونه است.

وی در پاسخ به این سوال که شما باید همکاری بهتری با رسانه‌ها داشته باشید و نباید کنفرانس را در دو هفته قبل ترک می‌کردید، گفت: البته من قبول دارم که نباید کنفرانس را در دو هفته قبل ترک می‌کردم اما همکار محترم شما در این سه ماه سوالش روی محور دروازه‌بانی می‌چرخید و به نوعی در کار من دخالت می‌کرد و اگر من همین میلان میاتوویچ را نیاورده بودم، اکنون برای دروازه‌بانی مشکل داشتیم البته من به عنوان یک مربی اجازه نمی‌دهم که تنها یک بازیکن سیبل شود و تنها از او انتقاد شود، انتقادها باید متوجه تمام بازیکنان باشد. خبرنگاران باید من را درک کنند چرا که شرایط ما استرس‌زا است و شرایط متعارف نداریم و برای همین گاها کنترل خود را از دست می‌دهیم که من از این خبرنگار محترم عذرخواهی می‌کنم.

 

کد خبر 235345
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز