چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مهرداد بیت‌آشور، مدافع تیم ملی گفت امیدوار است باز هم توسط کی‌روش به تیم ملی دعوت شود.

 بیت آشور  که بعد از بازی با تایلند با ایسنا گفت‌وگوی کوتاهی انجام داده بود، درباره عملکرد خود در مقابل تایلند، اظهار کرد: نمی‌توانم از خودم راضی باشم. در پانزده دقیقه‌ پایانی به زمین آمدم و چند بار هم نفوذ کردم، اما وقتی یک تیم گل می‌خورد، قطعا مدافعانش در خوردن آن گل مقصر هستند.

او ادامه داد: با این حال تیم ملی خوب بازی کرد و در نیمه دوم فرصت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم بازی را با اختلاف بیشتر از یک گل به پایان برسانیم. خیلی خوشحالم که اولین بازی‌ام برای ایران با پیروزی همراه بود.

بیت آشور درباره جو ورزشگاه آزادی، گفت: واقعا فوق‌العاده‌ بود. قبلا ویدئوهایی در اینترنت از فضای این ورزشگاه دیده‌ بودم،‌ اما وقتی شب گذشته از نزدیک این فضا را لمس کردم، حس و حال دیگری برایم داشت. شاید باور نکنید، اما خیلی دوست داشتم که زودتر وارد زمین بازی شوم. من شنیدم که تماشاگران پیش از ورودم به زمین اسم من را صدا می‌زدند و این برایم هیجان‌انگیز بود.

او گفت: فضای ورزشگاه آزادی چیزی بود که تا الان مثل آن را در فوتبال آمریکا تجربه نکرده بودم. هواداران همیشه در حال جنب و جوش هستند و آنقدر سر و صدا می‌شود که فکر می‌کنید که زمین دارد می‌لرزد. خوشحالم که آنها شب گذشته من را تشویق کردند.

مدافع تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا برای اردوهای بعد هم به ایران خواهد آمد یا خیر؟ گفت: امیدوارم که این اتفاق بیفتد، اگر کی‌روش من را دعوت کند با کمال میل در خدمت ایران هستم.

کد خبر 235250
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز